ROC Nijmegen: e-learning, training & coaching klantcontact

Klantverhalen | 16 december 2020

ROC Nijmegen is de opleider in de regio wat betreft mbo, vavo en Educatie. Het succes van de studenten staat centraal. De studenten zijn voor een groot deel afkomstig van […]

Top 3 boeken Coniche

Nieuws | 14 december 2020

Heb je Netflix uitgespeeld of heb je juist nu even een moment voor jezelf? Met deze top 3 boeken geselecteerd door Conichers kom je de kerstvakantie heerlijk door! 1. Visueel […]

Wat wil ik nu echt? De Corona check-up

Blog | 9 december 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over ontwikkeling in corona-tijd. De eerste lockdown hebben we al een paar maanden achter ons gelaten. Voor […]

Klantcase de Alliantie: De klantenservice als ‘feedbackhub’

Cases | 7 december 2020

De afgelopen tien jaar zijn binnen woningcorporaties flinke slagen gemaakt op het gebied van customer experience en kostenefficiënt werken. Vaak via grote, IT-gedreven projecten die de organisatie zwaar belasten. Maar […]

Enexis: Online Game Teamontwikkeling

Klantverhalen | 7 december 2020

De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]

Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het BCO

Nieuws | 7 december 2020

Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het Bron- en Contactonderzoek. SOS International is een van de alarmcentrales die voor GGD GHOR landelijke ondersteuning realiseert. Senior […]

Deel 1: Klantcontactprofessionals in opleiding – Patrick Kauw, VodafoneZiggo

Studentverhalen | 30 november 2020

Specialiseren, verbreden of verdiepen – wat je ook kiest, de vraag is hoe je inhoud geeft aan je professionele ontwikkeling. Patrick Kauw, teammanager traffic management bij VodafoneZiggo, legt uit waarom […]

Woonpunt: training klantcontact, coaching & interim teamleider

Klantverhalen | 29 november 2020

“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]

Persbericht: start WFM Academy

Nieuws | 25 november 2020

“Nieuwe” opleider voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt Doorn, 25 november 2020 – Vandaag heeft de WFM Academy onder veel belangstelling online haar deuren geopend. De WFM Academy […]

Royal GD: klantcontact als driver voor de business

Nieuws | 19 november 2020

Een mooi stuk van Erik Bouwer – Klantcontact.nl over ‘niet-alledaagse contactcenters’ waarin onze klant Royal GD aan het woord is. Zij gebruiken klantcontact als driver voor de business en wij […]

Artikel: Keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’ voor ROC’s

Cases | 18 november 2020

Keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’: onwijs trots dat we de jeugd het belang van belevingsgericht werken kunnen bijbrengen. Acht ROC’s bieden namelijk het keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’ van Coniche sinds dit schooljaar aan. […]

Jumbo: chat training

Klantverhalen | 21 oktober 2020

“Hallo! Ik ben Nandi Konings, teamleider op het Jumbo Supermarkten Service Center. Op het Jumbo Service Center ontvangen wij alle vragen vanuit klanten en winkels. Onze klanten kunnen ons benaderen via telefoon, contactformulier, […]