Katja Peek over de Online Masterclass ‘Klantcontact’

Studentverhalen | 20 april 2021

Katja Peek – Customer Service Manager “Begin 2021 heb ik bij Coniche Business School een Online Masterclass Klantcontact gevolgd. Voor mij waren het 4 inspirerende sessies waarin ik me even […]

Deel 4 Klantcontactprofessionals in opleiding – Izaak Ahmed, DHL: “Een opleiding draagt bij aan je professionaliteit”

Studentverhalen | 14 april 2021

Met het volgen van een opleiding doe je niet alleen maar inhoudelijke vakkennis op. Het zorgt er ook voor dat je je professionaliteit leert herkennen en je sterker presenteert naar […]

In BtB is een goede klantrelatie de bron van je inkomsten

Blog | 31 maart 2021

Mirjam Van Den Berg maakte afgelopen zomer de overstap van reisaanbieder Travix naar paymentprovider Worldline. Belangrijkste verschil: van relatief klein BtC bedrijf naar een grote BtB-onderneming. “Echt een stap buiten […]

Werken op afstand: 8 tips!

Blog | 25 maart 2021

Rik Bronswijk is Senior Consultant en Partner bij Coniche en schreef een blog met 8 tips voor werken op afstand. Velen van ons zijn al een jaar voornamelijk thuis aan […]

ViVa! Zorggroep: Professioneel klantcontact draagt bij aan het zorgproces

Blog | 22 maart 2021

Van een kleine afdeling ergens achteraf naar een afdeling met gemotiveerde medewerkers die een belangrijk aandeel hebben in de tevredenheid van cliënten, familie en zorgmedewerkers. Binnen ViVa! Zorggroep groeit het […]

Klantenservice en verloop, nog altijd niet een gelukkig huwelijk

Blog | 4 maart 2021

Overal waar het over klantcontact gaat, hoor je dat het piept en kraakt. Voer voor menig journalist om ons mooie vakgebied in een minder zonnig daglicht te zetten. Ikzelf loop […]

Deel 3 Klantcontactprofessionals in opleiding – Klaartje Vermeeren, Eneco eMobility: “Hoe kanaliseer je snelle groei?”

Studentverhalen | 15 februari 2021

“Bij sommige pakketbezorgers is het dramatisch. Het begint soms al met de aankondiging dat een gesprek – let wel, met de klantenservice! – 1 euro kost. Dan sta je bij […]

Nationale Klantcontact Week (NKW) 2021: 8-12 maart

Events | 3 februari 2021

Naast de waardering die bedrijven reeds hebben voor klantcontact medewerkers, willen we ook graag meer aandacht voor het vak klantcontact. Met deze week willen we zowel bij de organisatie zelf […]

ANBW Ledenreizen: training gericht op weerstandsgesprekken

Klantverhalen | 2 februari 2021

“Bij ANWB Ledenreizen, waar ook Pharos en FOX verre reizen onder vallen, laten we klanten onbezorgd en met plezier op vakantie gaan.” Aldus Janice van der Nagel, Manager Customer Services. […]

Podcast #8 – De kracht van verveling

Podcast | 20 januari 2021

Ik verveel me. Ik MOET iets doen. Herkenbaar? In deze podcast aflevering gaat Michel ons niet vervelen maar gaan we het hebben OVER de kracht van verveling. Wat is het […]

Deel 2: Klantcontactprofessionals in opleiding – Elise Foppen, CNV Vakmensen

Studentverhalen | 12 januari 2021

Een lidmaatschap van een vakbond is de laatste jaren minder vanzelfsprekend geworden. Het collectief is van minder belang en individuele leden verwachten nu aantoonbare toegevoegde waarde. Vakbonden moeten hard aan […]

Gemeente Venlo: maatwerktraining ‘bewust klantcontact’

Klantverhalen | 17 december 2020

Simone San Martin, Kwaliteitsmedewerker bij Gemeente Venlo: “Coniche heeft voor ons een maatwerktraject samengesteld met als hoofddoel bewust klantcontact (DAS, 5a’s, Feedback, Webcare). Het opleidingsprogramma kwam tot stand door : […]