Ervaring deelnemers van een online Traffic training

Nieuws | 4 april 2020

Nancy: Ik heb het als positief ervaren. De interactie  miste ik hier en daar wel maar daar heb je zelf niet altijd invloed op dit bepaald ook een groot deel […]

GVB – Coniche e-learning module ‘Basis in Klantcontact’

Klantverhalen | 4 april 2020

Als student Software Development heb ik een heel vak gehad over ‘gamification’. Dit houdt in het kort in dat er spelelementen worden toegevoegd in bedrijfsapplicaties om de gebruiker het gevoel […]

Student Andrea over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 4 april 2020

Andrea Davelaar – Capaciteitsadviseur Flexpool – Zorgcentra de Betuwe “Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied.” Zoals velen met ik het vak gerold en door deze […]

Maatregelen Coniche Coronavirus (COVID-19)

Nieuws | 23 maart 2020

Laatste update: 14-05 Vanwege het Coronavirus zijn in heel Nederland verschillende maatregelen genomen om besmetting te voorkomen. Dit heeft impact op ieders werk, zo ook op dat van ons. Daarom […]

Leren op afstand

Nieuws | 16 maart 2020

De ontwikkeling van medewerkers gaat altijd door. Online trainen en opleiden is juist nu noodzakelijk. Om hierin mee te denken hebben wij een aantal suggesties voor leren op afstand op […]

Research: hoe Customer Care kan bijdragen aan conversie optimalisatie

Nieuws | 27 februari 2020

Waarom zijn Customer Care teams zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de klantbeleving? Hoe kan Customer Care bijdragen aan het online conversie-optimalisatieproces? Wout Cox, senior consultant van Coniche en […]

Customer Experience is echt voor iedereen!

Nieuws | 21 februari 2020

De beleving die we hebben bij dienstverlening wordt wereldwijd steeds belangrijker. Door de ontwikkeling van deze ‘belevingseconomie’ worden er nieuwe eisen gesteld aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om een […]

Podcast #6 – De relatie tussen klantcontact en marketing

Podcast | 19 februari 2020

In deze podcast aflevering heeft collega Gert Buist, Senior Consultant en kerndocent van de post-hbo Customer Experience Management, het over de relatie tussen klantcontact en marketing. Daarbij zal hij met […]

Training ‘gesprekstechnieken’ middels HIIT methode: Efficiënt, effectief én individueel!

Nieuws | 17 februari 2020

Het Regionaal Service Centrum van de Politie Eenheid Den Haag heeft een training ‘gesprekstechnieken’ gevolgd middels onze HIIT methode. Voorafgaand aan de training een voorbereidende intelligente e-learning en op de […]

Podcast #5 – Mindful klantcontact

Podcast | 15 januari 2020

Mindful klantcontact leert je hoe je regie kunt houden in je werk en in gesprekken met klanten, het leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten […]

DPG Media & Coniche: partners in business

Nieuws | 15 januari 2020

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. […]

Ontgin de pot met datagoud

Nieuws | 2 januari 2020

Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]