Binnen de Coniche Business School kun je kiezen uit een diversiteit aan mogelijkheden. Zo hebben we een Executive MBA, Post HBO Registeropleidingen en MBO opleidingen, maar ook korte opleidingen, trainingen en webinars. Heb je meer de behoefte om je eigen programma samen te stellen? Ook dat is mogelijk. Je kunt namelijk kiezen uit losse modules.

Een leven lang ontwikkelen begint hier!

Aanbod

E-learning 3.0: Klantcontact - De basis
E-learning webshop
2-4 uur |
€ 50

E-learning 3.0: Klantcontact – De basis

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om goed te kunnen communiceren met je klanten? Deze e-learning module bevat de basistheorie waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

E-learning 3.0: Klantcontact - Regels en Rollen
E-learning webshop
2-4 uur |
€ 50

E-learning 3.0: Klantcontact – Regels en Rollen

Deze e-learning module richt zich specifiek op onderwerpen als wet- en regelgeving, soorten contactcenters en functies binnen de contact center branche. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

E-learning 3.0: Klantcontact - Vaardigheden
E-learning webshop
2-4 uur |
€ 65

E-learning 3.0: Klantcontact – Vaardigheden

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier voor efficiënt en effectief contact met klanten met leergarantie? Deze e-learning module bevat de basis vaardigheden waarmee je werk in een klantcontactomgeving makkelijker uit te voeren is. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.

E-learning 3.0: Klantcontact – Retail
E-learning webshop
2-4 uur |
€ 50

E-learning 3.0: Klantcontact – Retail

Deze e-learning module bevat de basistheorie van het klantgericht werken in retail en kan worden gebruikt voor iedere (nieuwe) medewerker die direct klantcontact heeft. De module traint de basisvaardigheden om klantgericht te werken.

E-learning 3.0: Klantcontact - Belevingsgericht werken (CX)
E-learning webshop
2-4 uur |
€ 50

E-learning 3.0: Klantcontact – Belevingsgericht werken (CX)

Op zoek naar een eenvoudige en toegankelijke manier om zelf een beleving voor je klant te creëren met leergarantie? Deze e-learning module bevat de basistheorie van belevingsgericht werken. Kan zowel als opfrissing of onderdeel van een instroomtraining voor nieuwe medewerkers worden gebruikt.