Simone San Martin, Kwaliteitsmedewerker bij Gemeente Venlo: “Coniche heeft voor ons een maatwerktraject samengesteld met als hoofddoel bewust klantcontact (DAS, 5a’s, Feedback, Webcare). Het opleidingsprogramma kwam tot stand door : […]
ROC Nijmegen is de opleider in de regio wat betreft mbo, vavo en Educatie. Het succes van de studenten staat centraal. De studenten zijn voor een groot deel afkomstig van […]
Heb je Netflix uitgespeeld of heb je juist nu even een moment voor jezelf? Met deze top 3 boeken geselecteerd door Conichers kom je de kerstvakantie heerlijk door! 1. Visueel […]
Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over ontwikkeling in corona-tijd. De eerste lockdown hebben we al een paar maanden achter ons gelaten. Voor […]
De afgelopen tien jaar zijn binnen woningcorporaties flinke slagen gemaakt op het gebied van customer experience en kostenefficiënt werken. Vaak via grote, IT-gedreven projecten die de organisatie zwaar belasten. Maar […]
De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]
Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het Bron- en Contactonderzoek. SOS International is een van de alarmcentrales die voor GGD GHOR landelijke ondersteuning realiseert. Senior […]
Specialiseren, verbreden of verdiepen – wat je ook kiest, de vraag is hoe je inhoud geeft aan je professionele ontwikkeling. Patrick Kauw, teammanager traffic management bij Vodafone Ziggo, legt uit […]
“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]
“Nieuwe” opleider voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt Doorn, 25 november 2020 – Vandaag heeft de WFM Academy onder veel belangstelling online haar deuren geopend. De WFM Academy […]
Een mooi stuk van Erik Bouwer – Klantcontact.nl over ‘niet-alledaagse contactcenters’ waarin onze klant Royal GD aan het woord is. Zij gebruiken klantcontact als driver voor de business en wij […]
Keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’: onwijs trots dat we de jeugd het belang van belevingsgericht werken kunnen bijbrengen. Acht ROC’s bieden namelijk het keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’ van Coniche sinds dit schooljaar aan. […]