ViVa! Zorggroep – E-learning

Klantverhalen | 28 juli 2020

De e-Learning module ‘Basis in klantcontact’ is een ideale manier om medewerkers op te leiden. Niet teveel informatie in 1x, maar goed gedoseerd en verdeeld over een langere periode. De […]

NLP in klantcontact

Blog | 21 juli 2020

Mieke Nijkamp is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) in klantcontact. Een boze klant die mij beledigt en verwenst toch ‘omarmen’ en rustig met […]

Student Waldo over de post-hbo CXM

Studentverhalen | 17 juli 2020

Waldo Mangé – Manager Customer Service – Imperial Logistics International “Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om […]

Is klassikaal trainen passé?

Blog | 1 juli 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over klassikaal vs digitaal trainen. Laatst kreeg ik een artikel van Forbes voorgeschoteld, waarin werd gesteld dat het […]

De Kindertelefoon

Cases | 1 juli 2020

Bij De Kindertelefoon groeide de behoefte om op de punten van bereikbaarheid en dienstverlening een stap te maken. Coniche is een van de organisaties die de afgelopen twee jaar heeft […]

Interim Manager Reza bij SOS International

Nieuws | 26 juni 2020

“Wat van waarde is moet van waarde blijven.” Deze slogan inspireerde collega Reza toen hij begon met zijn opdracht bij SOS International. Bij het inrichten van dienstverlenende afdelingen stelt hij zichzelf […]

Klantgericht? Dan trainen op klantbeleving

Blog | 24 juni 2020

De ‘belevingseconomie’ stelt eisen aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om de klantbeleving voor de gasten of klanten positief te beïnvloeden zijn essentieel. Maar hoe doe je dat? Waar is […]

Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig?

Blog | 10 juni 2020

Sharon van der Eerden is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over online feedback geven. Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig? Waarom hebben (sommige) […]

Student Patrick: waarom ik voor nog een opleiding heb gekozen

Studentverhalen | 4 juni 2020

Patrick Kauw, Team Manager Traffic Management bij VodafoneZiggo, zit momenteel in de post-hbo Contact Center Management klas en heeft in het verleden de post-hbo Wokforce Management opleiding gevolgd en afgerond. […]

Customer service & Customer Experience: een moeizame relatie

Blog | 25 mei 2020

Auteurs: Wout Cox & Gert Buist Waarom is het zo lastig om tijdens het directe contact met de klant een positieve impact te maken op de klantervaring? Slechts een paar […]

Wendbare organisatie vraagt om goed leerklimaat

Blog | 13 mei 2020

De beste contactcentermedewerker, is dat een wandelende encyclopedie die op elke vraag een antwoord weet, of iemand die bijdraagt aan een goede klantbeleving? En hoe kom je tot een optimaal […]

Talent in het contactcenter, een (on)-mogelijkheid?

Blog | 21 april 2020

Dit artikel is in 2008 geschreven door Bas Nieboer. Wat vind jij? Hebben we stappen gemaakt in klantcontact-land? Is er een goed werving- en selectiebeleid voor teammanagers met daarop volgend […]