PERSBERICHT – Rik Bronswijk treedt toe als partner bij Coniche

Nieuws | 1 september 2020

1 september 2020 – Per september 2020 zal Rik Bronswijk toetreden als partner bij Coniche. Rik is sinds 2014 verbonden aan Coniche maar intensiveert nu deze samenwerking door partner te worden. […]

Klantcase Essent: CX voor iedereen!

Klantverhalen | 21 augustus 2020

Essent besloot een aantal klantadviseurs een gecertificeerde opleiding aan te bieden op het gebied van klantbeleving (customer experience / cx). Coniche Business School biedt de opleiding ‘CX voor iedereen’ aan […]

ATAG: “Een fijne professionele organisatie met een scherp oog voor klant en opdrachtgever!“

Klantverhalen | 5 augustus 2020

Met Coniche hebben we afgelopen jaar voor mijn teams een uitvoerig trainingstraject doorlopen met als thema “Professioneel Klantcontact”. Hierin heb ik opnieuw bevestiging gehad van hun specialisme in dit vakgebied, […]

ViVa! Zorggroep – E-learning

Klantverhalen | 28 juli 2020

De e-Learning module ‘Basis in klantcontact’ is een ideale manier om medewerkers op te leiden. Niet teveel informatie in 1x, maar goed gedoseerd en verdeeld over een langere periode. De […]

NLP in klantcontact

Blog | 21 juli 2020

Mieke Nijkamp is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) in klantcontact. Een boze klant die mij beledigt en verwenst toch ‘omarmen’ en rustig met […]

Student Waldo over de post-hbo CXM

Studentverhalen | 17 juli 2020

Waldo Mangé – Manager Customer Service – Imperial Logistics International “Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om […]

Is klassikaal trainen passé?

Blog | 1 juli 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over klassikaal vs digitaal trainen. Laatst kreeg ik een artikel van Forbes voorgeschoteld, waarin werd gesteld dat het […]

De Kindertelefoon

Cases | 1 juli 2020

Bij De Kindertelefoon groeide de behoefte om op de punten van bereikbaarheid en dienstverlening een stap te maken. Coniche is een van de organisaties die de afgelopen twee jaar heeft […]

Interim Manager Reza bij SOS International

Nieuws | 26 juni 2020

“Wat van waarde is moet van waarde blijven.” Deze slogan inspireerde collega Reza toen hij begon met zijn opdracht bij SOS International. Bij het inrichten van dienstverlenende afdelingen stelt hij zichzelf […]

Klantgericht? Dan trainen op klantbeleving

Blog | 24 juni 2020

De ‘belevingseconomie’ stelt eisen aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om de klantbeleving voor de gasten of klanten positief te beïnvloeden zijn essentieel. Maar hoe doe je dat? Waar is […]

Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig?

Blog | 10 juni 2020

Sharon van der Eerden is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over online feedback geven. Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig? Waarom hebben (sommige) […]

Student Patrick: waarom ik voor nog een opleiding heb gekozen

Studentverhalen | 4 juni 2020

Patrick Kauw, Team Manager Traffic Management bij VodafoneZiggo, zit momenteel in de post-hbo Contact Center Management klas en heeft in het verleden de post-hbo Wokforce Management opleiding gevolgd en afgerond. […]