De afgelopen tien jaar zijn binnen woningcorporaties flinke slagen gemaakt op het gebied van customer experience en kostenefficiënt werken. Vaak via grote, IT-gedreven projecten die de organisatie zwaar belasten. Maar […]
De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]
Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het Bron- en Contactonderzoek. SOS International is een van de alarmcentrales die voor GGD GHOR landelijke ondersteuning realiseert. Senior […]
Specialiseren, verbreden of verdiepen – wat je ook kiest, de vraag is hoe je inhoud geeft aan je professionele ontwikkeling. Patrick Kauw, teammanager traffic management bij Vodafone Ziggo, legt uit […]
“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]
“Nieuwe” opleider voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt Doorn, 25 november 2020 – Vandaag heeft de WFM Academy onder veel belangstelling online haar deuren geopend. De WFM Academy […]
Een mooi stuk van Erik Bouwer – Klantcontact.nl over ‘niet-alledaagse contactcenters’ waarin onze klant Royal GD aan het woord is. Zij gebruiken klantcontact als driver voor de business en wij […]
Keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’: onwijs trots dat we de jeugd het belang van belevingsgericht werken kunnen bijbrengen. Acht ROC’s bieden namelijk het keuzedeel ‘Belevingsgericht werken’ van Coniche sinds dit schooljaar aan. […]
“Hallo! Ik ben Nandi Konings, teamleider op het Jumbo Supermarkten Service Center. Op het Jumbo Service Center ontvangen wij alle vragen vanuit klanten en winkels. Onze klanten kunnen ons benaderen via telefoon, contactformulier, […]
“Voor studenten die meer willen weten over Workforce Management is deze opleiding zeker een aanrader. Het bied je de mogelijkheden om de theorie toe te passen in de praktijk en […]
Geprikkeld worden om beter te worden in je vak: dat maakt het werk leuker en draagt bij aan de organisatiedoelen. Bianca Eveleens (Coniche) geeft zeven tips voor het optuigen of […]
Vanuit Coniche hebben we verschillende factoren gecombineerd samen met onze expertise en ervaring in klantcontact-ontwikkeling en zijn wij gekomen tot dé Aanbevolen Leerlijn: het waarom en het hoe van ontwikkeling […]