ANBW Ledenreizen: training gericht op weerstandsgesprekken

Klantverhalen | 2 februari 2021

“Bij ANWB Ledenreizen, waar ook Pharos en FOX verre reizen onder vallen, laten we klanten onbezorgd en met plezier op vakantie gaan.” Aldus Janice van der Nagel, Manager Customer Services. […]

Podcast #8 – De kracht van verveling

Podcast | 20 januari 2021

Ik verveel me. Ik MOET iets doen. Herkenbaar? In deze podcast aflevering gaat Michel ons niet vervelen maar gaan we het hebben OVER de kracht van verveling. Wat is het […]

Deel 2: Klantcontactprofessionals in opleiding – Elise Foppen, CNV Vakmensen

Studentverhalen | 12 januari 2021

Een lidmaatschap van een vakbond is de laatste jaren minder vanzelfsprekend geworden. Het collectief is van minder belang en individuele leden verwachten nu aantoonbare toegevoegde waarde. Vakbonden moeten hard aan […]

Gemeente Venlo: maatwerktraining ‘bewust klantcontact’

Klantverhalen | 17 december 2020

Simone San Martin, Kwaliteitsmedewerker bij Gemeente Venlo: “Coniche heeft voor ons een maatwerktraject samengesteld met als hoofddoel bewust klantcontact (DAS, 5a’s, Feedback, Webcare). Het opleidingsprogramma kwam tot stand door : […]

ROC Nijmegen: e-learning, training & coaching klantcontact

Klantverhalen | 16 december 2020

ROC Nijmegen is de opleider in de regio wat betreft mbo, vavo en Educatie. Het succes van de studenten staat centraal. De studenten zijn voor een groot deel afkomstig van […]

Top 3 boeken Coniche

Nieuws | 14 december 2020

Heb je Netflix uitgespeeld of heb je juist nu even een moment voor jezelf? Met deze top 3 boeken geselecteerd door Conichers kom je de kerstvakantie heerlijk door! 1. Visueel […]

Wat wil ik nu echt? De Corona check-up

Blog | 9 december 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over ontwikkeling in corona-tijd. De eerste lockdown hebben we al een paar maanden achter ons gelaten. Voor […]

Klantcase de Alliantie: De klantenservice als ‘feedbackhub’

Cases | 7 december 2020

De afgelopen tien jaar zijn binnen woningcorporaties flinke slagen gemaakt op het gebied van customer experience en kostenefficiënt werken. Vaak via grote, IT-gedreven projecten die de organisatie zwaar belasten. Maar […]

Enexis: Online Game Teamontwikkeling

Klantverhalen | 7 december 2020

De afgelopen maanden zijn de Klantenservice medewerkers en het MT van Enexis met elkaar de uitdaging aangegaan en hebben zij de Online Game voor teamontwikkeling van Coniche gedaan. Door deze […]

Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het BCO

Nieuws | 7 december 2020

Een van de grootste projecten van het moment: het uitvoeren van het Bron- en Contactonderzoek. SOS International is een van de alarmcentrales die voor GGD GHOR landelijke ondersteuning realiseert. Senior […]

Deel 1: Klantcontactprofessionals in opleiding – Patrick Kauw, VodafoneZiggo

Studentverhalen | 30 november 2020

Specialiseren, verbreden of verdiepen – wat je ook kiest, de vraag is hoe je inhoud geeft aan je professionele ontwikkeling. Patrick Kauw, teammanager traffic management bij Vodafone Ziggo, legt uit […]

Woonpunt: training klantcontact, coaching & interim teamleider

Klantverhalen | 29 november 2020

“Ik ben Sigrid Dohmen en ik werk bij woningcorporatie Woonpunt in Maastricht. Daar vervul ik de functie van senior medewerker bij het KCC. Mijn takenpakket is heel breed. Denk bijvoorbeeld […]