Jumbo: chat training

Klantverhalen | 21 oktober 2020

“Hallo! Ik ben Nandi Konings, teamleider op het Jumbo Supermarkten Service Center. Op het Jumbo Service Center ontvangen wij alle vragen vanuit klanten en winkels. Onze klanten kunnen ons benaderen via telefoon, contactformulier, […]

Klantcase Essent: CX voor iedereen!

Klantverhalen | 21 augustus 2020

Essent besloot een aantal klantadviseurs een gecertificeerde opleiding aan te bieden op het gebied van klantbeleving (customer experience / cx). Coniche Business School biedt de opleiding ‘CX voor iedereen’ aan […]

ATAG: “Een fijne professionele organisatie met een scherp oog voor klant en opdrachtgever!“

Klantverhalen | 5 augustus 2020

Met Coniche hebben we afgelopen jaar voor mijn teams een uitvoerig trainingstraject doorlopen met als thema “Professioneel Klantcontact”. Hierin heb ik opnieuw bevestiging gehad van hun specialisme in dit vakgebied, […]

ViVa! Zorggroep – E-learning

Klantverhalen | 28 juli 2020

De e-Learning module ‘Basis in klantcontact’ is een ideale manier om medewerkers op te leiden. Niet teveel informatie in 1x, maar goed gedoseerd en verdeeld over een langere periode. De […]

De Kindertelefoon

Cases | 1 juli 2020

Bij De Kindertelefoon groeide de behoefte om op de punten van bereikbaarheid en dienstverlening een stap te maken. Coniche is een van de organisaties die de afgelopen twee jaar heeft […]

Ervaring deelnemers van een online Traffic training

Klantverhalen | 4 april 2020

Nancy: Ik heb het als positief ervaren. De interactie  miste ik hier en daar wel maar daar heb je zelf niet altijd invloed op dit bepaald ook een groot deel […]

GVB – Coniche e-learning module ‘Basis in Klantcontact’

Klantverhalen | 4 april 2020

Als student Software Development heb ik een heel vak gehad over ‘gamification’. Dit houdt in het kort in dat er spelelementen worden toegevoegd in bedrijfsapplicaties om de gebruiker het gevoel […]

Training ‘gesprekstechnieken’ middels HIIT methode: Efficiënt, effectief én individueel!

Klantverhalen | 17 februari 2020

Het Regionaal Service Centrum van de Politie Eenheid Den Haag heeft een training ‘gesprekstechnieken’ gevolgd middels onze HIIT methode. Voorafgaand aan de training een voorbereidende intelligente e-learning en op de […]

DPG Media & Coniche: partners in business

Klantverhalen | 15 januari 2020

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. […]

Rien Brus – Global Vice President of Customer Strategy – Aegon

Cases | 6 november 2019

Verzekeraar Aegon, een van de grootste (levens)verzekeraars ter wereld en actief in meer dan 20 landen, verandert van een productgerichte organisatie naar een klantgerichte organisatie. Om voeling te houden met […]

Ingeborg Rijken – Manager Klantenservice – De Alliantie

Cases | 28 augustus 2019

Training, coaching, advies en werving & selectie: woningcorporatie de Alliantie weet Coniche te vinden voor een breed scala aan diensten. Ingeborg Rijken, Manager Klantenservice: “Coniche kent onze organisatie en kan […]

RDW – Training Operationeel Contact Center Management

Nieuws | 16 augustus 2019

De Senior Consultant, Rik, heeft mij snel ingewijd in de wereld van klantcontact door middel van een op maat samengestelde training. Rik heeft veel ervaring zodat hij zijn verhaal doorspekt […]