Ik heb Bianca niet kunnen betrappen op het trekken van onnavolgbare conclusies. Dat wil naar mijn idee zeggen dat ze dus aandachtig luistert en interesse heeft in de ’trainee’ en […]
Vanaf begin 2018 worden wij op diverse terreinen door Coniche naar alle tevredenheid ondersteund. In eerste instantie heeft Coniche ons geholpen om grondig inzicht te verkrijgen in bereikbaarheid van ViVa! […]
Ook met 400.000 klanten is Greenchoice nog steeds een jonge hond in de energiemarkt. Vijftien jaar geleden begon het duurzame energiebedrijf als ambitieuze start-up. Die sfeer hangt er nog steeds. […]
Trots zijn ze bij Vereniging Eigen Huis (VEH) dat ze in de afgelopen periode twee managers en een WFM-specialist hebben kunnen werven voor het Informatie & Advies Centrum (I&AC). Coniche […]
“In april hebben al mijn Service Team medewerkers een training Professioneel Klantcontact gehad. Ze hebben allemaal aan het begin van de training aangegeven waar ze moeite mee hadden. Dit is […]
“Binnen het ABN AMRO Customer Contact center werken we toe naar een cultuur, een way of working, van ‘Happy Employees –> Happy Customers’. Een reis waarin o.a. meer autonomie en […]
In 2018 hebben wij gebruik gemaakt van de diensten van Coniche. Vanuit een intake gesprek hebben wij onze wensen besproken en op basis van die input heeft PBS een 0-meting […]
Bij het klantexpertcentrum (KEC) van woningcorporatie Vivare komen veel vragen binnen. Zijn al die vragen nodig? Daarnaast wil Vivare de klanttevredenheid verbeteren. Wat is de beste aanpak? Elise Hazelaar, Kwaliteitsadviseur […]
“Als een klant vraagt of we over vijf minuten kunnen komen, dan kun je dat een onnozele vraag vinden”, zegt Alie Bos van Energiewacht. “Je kunt het ook benaderen vanuit […]
“Trainingen van Coniche schreeuwen om een vervolg; roepen op tot het toepassen ervan en vragen om stil te zijn en te veranderen! Wat hebben wij er zin in om ermee […]
“Geweldig, het is Coniche weer gelukt! Mijn team was aangenaam verrast met een confronterende, intensieve maar zeker ook effectieve 2 daagse training, Omgaan met weerstand!”
In 2006 – nog voordat de Participatiewet zijn intrede deed – begon NUON met het programma Step2Work. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen met dit programma de kans […]