Essent heeft haar eigen opleidingsacademy

Klantverhalen | 29 maart 2019

Een op maat gemaakte leerweg opzetten voor alle medewerkers met klantcontact: Essent Zakelijk deed het. Met de Essent Operations Academy kwam er structuur in het opleidingsaanbod én werd geborgd dat […]

Maartje van Huis – Manager KCC – Bindinc

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Professionele en betrokken coaches die hun training perfect aansluiten bij de praktijk. Dit klinkt logisch, maar zo vaak heb ik gemerkt dat er een ‘standaard’ pakket wordt geleverd die juist […]

Jeroen van der Meulen – Hoofd marketing – Vriendenloterij & Bankgiroloterij

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Coniche heeft de Goede Doelen Loterijen ondersteund bij de implementatie van een loyaliteit programma. Nadruk hierbij lag op het vaststellen van knelpunten op het gebied van service en het vervolgens […]

Hans Troelstra – CEO – M7 Group / CanalDigitaal

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als quality monitoring en rapportage en analyse aan hen uitbesteed […]

Evert Janssen – Manager I& – Pameijer

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Ik zocht een partij die kon helpen onze processen gesmeerder te laten verlopen”, verklaart Janssen de keuze voor Coniche. “En die daar ervaring mee had. Want op papier is het […]

Youri Treur – Directeur E-commerce & CS – SIMPEL

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Wij dagen graag ingewikkelde zaken uit door ze eenvoudig en toegankelijk te maken voor iedereen. Wij zetten onze klanten centraal door ze naast de voordelen van onze eenvoud een constante […]

Theo van Bon – COO – MoneYou

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice. Bereikbaarheid, bestuurbaarheid, flexibiliteit, efficiëntie en kwaliteit passend bij MoneYou. Coniche heeft voor ons de basis neergezet voor het […]

Jaap Schepen – CFO – Reed Business Media

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Vanwege de tijdelijke part-time afwezigheid van onze hoofd Customer Service, zochten we Interim management ondersteuning in combinatie met een frisse blik naar mogelijke verbeteringen binnen de afdeling. Er is een nieuw dashboard […]

Saskia van Es – Lead Sociaal Ondernemen – KPN

Cases | 29 maart 2019

“Op alle fronten blijkt het concept te werken. Mede dankzij Coniche en de Coniche Business School, zegt Saskia. “De trainers zijn supergemotiveerd om hier een succes van te maken. De […]

@Leisure Group

Klantverhalen | 21 maart 2019

Een groeiend bedrijf met een groeiende afdeling Customer Service: dat is de @Leisure Group. Dat geeft uitdagingen, want vind maar eens op hoog tempo goede mensen. Toch zorgt die groei […]

Coniche en Dopper

Cases | 21 maart 2019

Van werkplekken tot sportscholen: de kleurige drinkflessen van Dopper zijn overal. In de droom van Dopper drinkt iedereen kraanwater en zijn PET-flessen passé. Doppers sterke identiteit als social enterprise vertaalt […]

CCV Services

Klantverhalen | 19 maart 2019

Coníche helpt CCV met het werven van kandidaten voor lijn- en stafmanagement posities binnen het contactcenter. Door het uitgebreide netwerk krijgen we snel de juiste profielen uit de markt, zowel […]