Hans Troelstra – CEO – M7 Group / CanalDigitaal

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als quality monitoring en rapportage en analyse aan hen uitbesteed […]

Evert Janssen – Manager I& – Pameijer

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Ik zocht een partij die kon helpen onze processen gesmeerder te laten verlopen”, verklaart Janssen de keuze voor Coniche. “En die daar ervaring mee had. Want op papier is het […]

Youri Treur – Directeur E-commerce & CS – SIMPEL

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Wij dagen graag ingewikkelde zaken uit door ze eenvoudig en toegankelijk te maken voor iedereen. Wij zetten onze klanten centraal door ze naast de voordelen van onze eenvoud een constante […]

Theo van Bon – COO – MoneYou

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice. Bereikbaarheid, bestuurbaarheid, flexibiliteit, efficiëntie en kwaliteit passend bij MoneYou. Coniche heeft voor ons de basis neergezet voor het […]

Jaap Schepen – CFO – Reed Business Media

Klantverhalen | 29 maart 2019

“Vanwege de tijdelijke part-time afwezigheid van onze hoofd Customer Service, zochten we Interim management ondersteuning in combinatie met een frisse blik naar mogelijke verbeteringen binnen de afdeling. Er is een nieuw dashboard […]

Saskia van Es – Lead Sociaal Ondernemen – KPN

Cases | 29 maart 2019

“Op alle fronten blijkt het concept te werken. Mede dankzij Coniche en de Coniche Business School, zegt Saskia. “De trainers zijn supergemotiveerd om hier een succes van te maken. De […]

@Leisure Group

Klantverhalen | 21 maart 2019

Een groeiend bedrijf met een groeiende afdeling Customer Service: dat is de @Leisure Group. Dat geeft uitdagingen, want vind maar eens op hoog tempo goede mensen. Toch zorgt die groei […]

Coniche en Dopper

Cases | 21 maart 2019

Van werkplekken tot sportscholen: de kleurige drinkflessen van Dopper zijn overal. In de droom van Dopper drinkt iedereen kraanwater en zijn PET-flessen passé. Doppers sterke identiteit als social enterprise vertaalt […]

CCV Services

Klantverhalen | 19 maart 2019

Coníche helpt CCV met het werven van kandidaten voor lijn- en stafmanagement posities binnen het contactcenter. Door het uitgebreide netwerk krijgen we snel de juiste profielen uit de markt, zowel […]

Ro!Entree verlaagde de uitstroom met beter trainingsprogramma

Cases | 14 mei 2018

Geschreven door Coniche op 14 mei 2018 Ro!Entree is het klantcontactcentrum van de gemeente Rotterdam. Bijzonder: vrijwel alle medewerkers zijn mensen ‘met afstand tot de arbeidsmarkt’. Na een intensieve training staan […]