Step2Save sociaal wapen in de strijd tegen energiearmoede

Nieuws | 28 maart 2019

Step2Save, een sociaal werkgelegenheidsproject van Nuon in samenwerking met de Gemeente Amsterdam, is van start gegaan. Inwoners uit Amsterdam Noord krijgen gratis energiebesparingsadvies van voormalig langdurig werkzoekenden. Een win-winsituatie voor […]

De Teammanager, de sleutel tot succes

Blog | 28 maart 2019

Het omarmen van het veranderen, meer verantwoordelijkheid voor de vloer, een beroep doen op de lenigheid van medewerkers en ontwikkeling en opleiding terug op de agenda. Graag neem ik u […]

Topvolleybal Zwolle vindt gelijkgestemde hoofdsponsor in Coniche

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Melike Karatas op 30 September 2016  Coniche is dé nieuwe hoofdsponsor van Topvolleybal Zwolle, en daarbij houdt de link tussen deze twee partijen nog niet op. Topvolleybal Zwolle […]

Waarom moet alles zo nodig online?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Gert Buist op 4 Oktober 2018 We horen het steeds vaker bij onze klanten: ‘We moeten gaan werken aan kanaalsturing om mensen zoveel mogelijk vragen via selfservice te […]

Klantverwachtingen – altijd maar overtreffen of grenzen stellen?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Bianca Eveleens op 9 Januari 2018 Klanten eisen meer en meer op het vlak van gemak, kwaliteit, flexibiliteit en service. Klanten zijn kritischer dan ooit, en altijd blijven […]

Niet reageren is ook reageren

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Volker Holländer op 20 Juni 2018 Wat gebeurt er veel in de wereld. In de wereld om ons heen. Te veel om allemaal aandacht te geven. Terwijl alles […]

Waarom iedereen een coach zou moeten hebben

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Mieke Nijkamp op 6 Juni 2018 Een topsporter word je niet zomaar. Het vergt doorzettingsvermogen, doelgerichtheid en de beste begeleiding en coaching. Topsporters kunnen niet zonder hun coach, […]

Hoe Workforce Management het verschil maakt

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Rik Bronswijk op 29 November 2018 Bij elke adviestraject of onderzoek starten we met de vraag: wat is de strategie van de organisatie? Ligt de focus op kostenbesparing […]

Cedeo erkenning: 97,3%!

Nieuws | 25 maart 2019

Coniche (Philipse Business School) scoort hoog, met 97,3% op het jaarlijkse Cedeo klanttevredenheidsonderzoek Er zijn in Nederland naar schatting ruim 8.500 commerciële opleidingsinstituten die een veelvoud aan maatwerk- en open […]

@Leisure Group

Klantverhalen | 21 maart 2019

Een groeiend bedrijf met een groeiende afdeling Customer Service: dat is de @Leisure Group. Dat geeft uitdagingen, want vind maar eens op hoog tempo goede mensen. Toch zorgt die groei […]

Coniche en Dopper

Cases | 21 maart 2019

Van werkplekken tot sportscholen: de kleurige drinkflessen van Dopper zijn overal. In de droom van Dopper drinkt iedereen kraanwater en zijn PET-flessen passé. Doppers sterke identiteit als social enterprise vertaalt […]

Coniche volledig ingericht op wet DBA

Nieuws | 21 maart 2019

De VAR is per 1 mei 2016 komen te vervallen en heeft plaats gemaakt voor de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (Wet DBA). Hoofddoelstelling van de Wet DBA is de aanpak […]