Coniche perfectioneert methode W1NNEN, dankzij versterking Bram Trouwborst en Nicolas Smoolenaars
Geschreven door Marco Vianen op 10 Januari 2018
Ter verbetering van haar producten, haalt Coniche informatie bij degene die het dichtst bij het vuur zitten. Bram Trouwborst, voormalig afdelingshoofd klantenservice SNS, zal zijn kennis en ervaring (ook vanuit de klantrol) meenemen om Coniche succesvolle methode ‘W1NNEN’ nog meer verdieping te geven. Sinds 1 december jl. bouwt Bram Trouwborst de, bij SNS met succes toegepaste, W1NNEN filosofie verder uit bij Coniche.
“Niet alleen zorgt W1NNEN ervoor dat iedereen in een klantcontact-omgeving vanuit zijn eigen intrinsieke motivatie waarde toevoegt aan de organisatie waar hij/zij werkt’’, vertelt Nicolas. ‘’Ook draait W1NNEN het traditionele model van klantcontact-centra om. Coniche heeft als geen ander de kennis en expertise in huis om deze verandering te begeleiden, door middel van concrete producten als Zelfroosteren, Agile Capaciteitsmanagement en Visie-gedreven performance dialogen.”
“Coniche heeft de ambitie om vanuit de W1NNEN-filosofie een volstrekt unieke positie in het landschap van klantcontact in te nemen. De afgelopen jaren heeft SNS Bank deze filosofie zeer succesvol toegepast’’, vertelt Bram. Naast Bram zal ook Nicolas Smoolenaars het kernteam van Coniche versterken. Nicolas, voormalig operationeel manager bij SNS, vertelt: “ik heb in de afgelopen jaren in diverse rollen gewerkt en ontzettend veel geleerd, nu wil ik graag de kennis en ervaring die ik heb opgedaan over zelfsturende teams bij andere organisaties uitrollen.”
Concrete producten
“Het beste in organisaties/mensen naar voren halen is iets wat ik de afgelopen 15 jaar met veel plezier heb gedaan. Bij SNS hebben we de gehele klantenservice mogen transformeren naar high performing en zelfsturende teams. Hierin benutten we maximaal het talent en doorbreken we belemmerende structuren om continu te ontwikkelen. Wat voor SNS geldt, geldt uiteraard ook voor mij. Samen met het kennishuis in klantcontact ga ik verder de W1NNEN-aanpak ontwikkelen en transities bij organisaties faciliteren. Zodat we nog meer organisaties in staat stellen om hun volledige potentieel te benutten.”