Maarten Smeets is een van de kandidaten die door Coniche wordt ingezet bij diverse opdrachtgevers als WFM-specialist. Hij is afgelopen maand begonnen bij Gemeente Utrecht en vorige week is hij […]
Iedereen is gelijk “Iedereen is gelijk…” Vanuit de humane gedachte is dat zeker waar. Iedereen krijgt de kans te spreken, te acteren en daardoor te presteren. Vanuit het zelfsturende aspect […]
Om te weten hoe je feedback kan geven, moet je eerst goed weten wat feedback eigenlijk is. In de Dikke Van Dale staat de volgende definitie: “Vergelijking van het effect […]
Geschreven door Nicolas Smoolenaars op 5 November 2018 De eerste competitie wedstrijd heeft Coniche Topvolleybal Zwolle gewonnen van Zaanstad. Ze zijn het seizoen goed begonnen. Het was een dynamische pot […]
Geschreven door Harald van Hilten op 12 Juni 2018 Er zijn veel mooie ontwikkelingen gaande op het gebied van kennis en klantcontact. Slimme chatbots en Artificial Intelligence (AI) zijn “hip […]
Geschreven door Anja Hulsenboom op 3 April 2018 Hoe zit het eigenlijk met Artificial Intelligence? Ik hoor de term Artificial regelmatig vallen, maar vind ik er zelf ook iets van? […]
Geschreven door Coniche op 11 April 2018 Nieuws uit klantcontactland in het FD van 10 april: “Reorganisatie klantenservice van de Rabobank loopt spaak”. Een ambitieus plan om het aantal medewerkers […]
Geschreven door Wouter de Leeuw op 26 September 2017 Ik ga het gewoon doen. Ik ga die oude callcenter discussie uit de kast trekken. Een onderwerp dat het imago van […]
Geschreven door Bianca Eveleens op 28 Augustus 2018 WhatsApp is op dit moment qua gebruikers het grootste online platform. Het is voor bedrijven geen keuze meer om wel of niet […]
Geschreven door Michel Kiezebrink op 24 Oktober 2018 “Met enige gezonde spanning begonnen wij in 2016 aan een nieuw avontuur bij de HTM, een Nederlandse vervoersmaatschappij die het openbaar vervoer […]
Geschreven door Volker Holländer op 31 Juli 2018 “We hebben twee miljoen communicatiewetenschappers en niemand die een kraan kan repareren!”, benadrukte Pieter Derks in een leuk filmpje over de kenniseconomie […]
Geschreven door Christiaan van der Ven op 18 September 2017 In Klantcontact stellen we onszelf continu vragen waarin we kosten moeten afwegen tegen de opbrengsten. Staan de kosten voor een […]