Het CV mag wel verdwijnen!

Blog | 7 september 2021

Het vak van Recruitment ben ik ingerold. Begonnen met een berg uitgeprinte CV’s en zo’n 50 kandidaten per dag bellen met als doel de juiste persoon te vinden voor een […]

Klantcontactstrategie: de bouwstenen van klantcontact

Blog | 11 juli 2021

De essentie van een klantcontactstrategie en de bouwstenen van klantcontact worden in het kort omschreven als: De klantcontactstrategie is de vertaalslag van de organisatie strategie naar het onderwerp klantcontact. De […]

Papa, wat deden managers vroeger…?

Blog | 5 juli 2021

Deze blog is geschreven door Stephen Goldman, Partner bij Coniche. De Manager of the Year 2021 verkiezing is net achter de rug. Publiek op de banken, bossen bloemen werden overhandigd […]

Wie durft de kosten van verloop aan te pakken?

Blog | 30 juni 2021

Hoe verander je het contactcenter van een costcenter in een profitcenter? Veel managers denken bij deze vraag vooral aan het vergroten van de toegevoegde waarde van klantcontact. Maar ook aan […]

Tijd voor nieuw leiderschap?

Blog | 8 juni 2021

Geschreven door Saskia Morssinkhof, Business Manager bij Coniche. In 2017 schreef mijn collega, Lars Meijer, de blog “De teammanager, de sleutel tot succes”, waarin hij stelde dat het middlemanagement van […]

Ben jij vitaal genoeg voor de 3de digitale revolutie? 3 tips voor de juiste balans

Blog | 12 mei 2021

We zitten met z’n allen middenin een van de grootste revoluties ooit, namelijk de 3e digitale revolutie. De samenleving verandert op dit moment razendsnel, de technologische ontwikkelingen vermenigvuldigen zich dagelijks, […]

Van bellen naar appen: klantcontact toen en nu

Blog | 28 april 2021

Technologie in klantcontact. Hoe zit dat nu precies? Ik had er nog niet echt over nagedacht, totdat iemand mij vroeg hoe ik hierin sta. Ik kom nog uit de ‘belgeneratie’. […]

In BtB is een goede klantrelatie de bron van je inkomsten

Blog | 31 maart 2021

Mirjam Van Den Berg maakte afgelopen zomer de overstap van reisaanbieder Travix naar paymentprovider Worldline. Belangrijkste verschil: van relatief klein BtC bedrijf naar een grote BtB-onderneming. “Echt een stap buiten […]

Werken op afstand: 8 tips!

Blog | 25 maart 2021

Rik Bronswijk is Senior Consultant en Partner bij Coniche en schreef een blog met 8 tips voor werken op afstand. Velen van ons zijn al een jaar voornamelijk thuis aan […]

ViVa! Zorggroep: Professioneel klantcontact draagt bij aan het zorgproces

Blog | 22 maart 2021

Van een kleine afdeling ergens achteraf naar een afdeling met gemotiveerde medewerkers die een belangrijk aandeel hebben in de tevredenheid van cliënten, familie en zorgmedewerkers. Binnen ViVa! Zorggroep groeit het […]

Klantenservice en verloop, nog altijd niet een gelukkig huwelijk

Blog | 4 maart 2021

Overal waar het over klantcontact gaat, hoor je dat het piept en kraakt. Voer voor menig journalist om ons mooie vakgebied in een minder zonnig daglicht te zetten. Ikzelf loop […]

Wat wil ik nu echt? De Corona check-up

Blog | 9 december 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over ontwikkeling in corona-tijd. De eerste lockdown hebben we al een paar maanden achter ons gelaten. Voor […]