Wie durft de kosten van verloop aan te pakken?

Blog | 30 juni 2021

Hoe verander je het contactcenter van een costcenter in een profitcenter? Veel managers denken bij deze vraag vooral aan het vergroten van de toegevoegde waarde van klantcontact. Maar ook aan […]

Tijd voor nieuw leiderschap?

Blog | 8 juni 2021

Geschreven door Saskia Morssinkhof, Business Manager bij Coniche. In 2017 schreef mijn collega, Lars Meijer, de blog “De teammanager, de sleutel tot succes”, waarin hij stelde dat het middlemanagement van […]

Ben jij vitaal genoeg voor de 3de digitale revolutie? 3 tips voor de juiste balans

Blog | 12 mei 2021

Geschreven door Michel Kiezebrink, Senior Trainer bij Coniche. We zitten met z’n allen middenin een van de grootste revoluties ooit, namelijk de 3e digitale revolutie. De samenleving verandert op dit […]

Van bellen naar appen: klantcontact toen en nu

Blog | 28 april 2021

Geschreven door Sharon van der Eerden, Senior Trainer bij Coniche. Technologie in klantcontact. Hoe zit dat nu precies? Ik had er nog niet echt over nagedacht, totdat iemand mij vroeg […]

In BtB is een goede klantrelatie de bron van je inkomsten

Blog | 31 maart 2021

Mirjam Van Den Berg maakte afgelopen zomer de overstap van reisaanbieder Travix naar paymentprovider Worldline. Belangrijkste verschil: van relatief klein BtC bedrijf naar een grote BtB-onderneming. “Echt een stap buiten […]

Werken op afstand: 8 tips!

Blog | 25 maart 2021

Rik Bronswijk is Senior Consultant en Partner bij Coniche en schreef een blog met 8 tips voor werken op afstand. Velen van ons zijn al een jaar voornamelijk thuis aan […]

ViVa! Zorggroep: Professioneel klantcontact draagt bij aan het zorgproces

Blog | 22 maart 2021

Van een kleine afdeling ergens achteraf naar een afdeling met gemotiveerde medewerkers die een belangrijk aandeel hebben in de tevredenheid van cliënten, familie en zorgmedewerkers. Binnen ViVa! Zorggroep groeit het […]

Klantenservice en verloop, nog altijd niet een gelukkig huwelijk

Blog | 4 maart 2021

Overal waar het over klantcontact gaat, hoor je dat het piept en kraakt. Voer voor menig journalist om ons mooie vakgebied in een minder zonnig daglicht te zetten. Ikzelf loop […]

Wat wil ik nu echt? De Corona check-up

Blog | 9 december 2020

Marco da Cruz Laranjeira is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over ontwikkeling in corona-tijd. De eerste lockdown hebben we al een paar maanden achter ons gelaten. Voor […]

Zeven tips voor het ontwikkelen van klantcontact medewerkers!

Blog | 2 oktober 2020

Geprikkeld worden om beter te worden in je vak: dat maakt het werk leuker en draagt bij aan de organisatiedoelen. Bianca Eveleens (Coniche) geeft zeven tips voor het optuigen of […]

Hoe vergroot je het rendement van training en opleiding? 7 tips!

Blog | 10 september 2020

Medewerkers opleiden is investeren. Dat doe je het liefst met een zo hoog mogelijk rendement. Veel opleiders en trainers weten echter niet of hun inspanningen tot het beste resultaat leiden […]

NLP in klantcontact

Blog | 21 juli 2020

Mieke Nijkamp is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP) in klantcontact. Een boze klant die mij beledigt en verwenst toch ‘omarmen’ en rustig met […]