Op naar de waarheid in Klantcontact: het verschil tussen presteren en resultaat

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Christiaan van der Ven op 18 September 2017 In Klantcontact stellen we onszelf continu vragen waarin we kosten moeten afwegen tegen de opbrengsten. Staan de kosten voor een […]

Een ‘branded’ Academy voor training en opleiding in klantcontact: structuur en een leven lang leren

Blog | 28 maart 2019

Een op maat gemaakte leerweg opzetten voor alle medewerkers met klantcontact: Essent Zakelijk  deed het. Met de Essent Operations Academy kwam er structuur in het opleidingsaanbod én werd  geborgd dat […]

Übermensch

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Rik Bronswijk op 27 Juni 2017 Friedrich Nietzsche gebruikte deze term voor ‘de mens die zich durft los te weken van het systeem (de kudde)’. Sinds WOII heeft […]

Pas op de plaats

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Wouter de Leeuw op 31 Mar 2017 Iedereen die werkzaam is in de klantcontactwereld, of het nu bij een facilitair contact center is of ‘inhouse’, zal het herkennen: […]

Survival of the fittest

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Bas Nieboer op 1 Februari 2017 Om in te kunnen spelen op toekomstige ontwikkelingen zullen organisaties hun medewerkers breed inzetbaar moeten houden. Voor medewerkers geldt dat vasthouden aan […]

Step2Save sociaal wapen in de strijd tegen energiearmoede

Nieuws | 28 maart 2019

Step2Save, een sociaal werkgelegenheidsproject van Nuon in samenwerking met de Gemeente Amsterdam, is van start gegaan. Inwoners uit Amsterdam Noord krijgen gratis energiebesparingsadvies van voormalig langdurig werkzoekenden. Een win-winsituatie voor […]

De Teammanager, de sleutel tot succes

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Lars Meijer op 3 November 2016  Zo middenin de tweede helft van 2016: het omarmen van het veranderen, meer verantwoordelijkheid voor de vloer, een beroep doen op de […]

Topvolleybal Zwolle vindt gelijkgestemde hoofdsponsor in Coniche

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Melike Karatas op 30 September 2016  Coniche is dé nieuwe hoofdsponsor van Topvolleybal Zwolle, en daarbij houdt de link tussen deze twee partijen nog niet op. Topvolleybal Zwolle […]

Waarom moet alles zo nodig online?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Gert Buist op 4 Oktober 2018 We horen het steeds vaker bij onze klanten: ‘We moeten gaan werken aan kanaalsturing om mensen zoveel mogelijk vragen via selfservice te […]

Klantverwachtingen – altijd maar overtreffen of grenzen stellen?

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Bianca Eveleens op 9 Januari 2018 Klanten eisen meer en meer op het vlak van gemak, kwaliteit, flexibiliteit en service. Klanten zijn kritischer dan ooit, en altijd blijven […]

Niet reageren is ook reageren

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Volker Holländer op 20 Juni 2018 Wat gebeurt er veel in de wereld. In de wereld om ons heen. Te veel om allemaal aandacht te geven. Terwijl alles […]

Waarom iedereen een coach zou moeten hebben

Blog | 28 maart 2019

Geschreven door Mieke Nijkamp op 6 Juni 2018 Een topsporter word je niet zomaar. Het vergt doorzettingsvermogen, doelgerichtheid en de beste begeleiding en coaching. Topsporters kunnen niet zonder hun coach, […]