De Nationale Klantcontact Week 2020

De Nationale Klantcontact Week: de week om niet alleen onze waardering uit te spreken maar juist om intern en extern zichtbaar te maken dat klantcontact een ECHT vak is, sterker nog een GAAF vak. Een vak in BEWEGING!

Beweging in de breedste zin van het woord. Ons vak, klantcontact, is namelijk altijd in beweging. En waar we zien dat onze klantcontact toppers hun werk voornamelijk zittend uitvoeren willen we daarom iedereen challengen om in BEWEGING te komen. Je kunt als aangemeld team daarom in aanmerking komen voor de volgende titels:

  • FITSTE klantcontact Team van NL!
  • GAAFSTE klantcontact Team van NL!

Is jouw contactcenter aangemeld? Mooi! Dan gaan we er samen een mooie week van maken om alle klantcontact professionals en de teams in het zonnetje te zetten.

Wat kunnen jullie doen om deze titels in de wacht te slepen?

  • Meld je aan via de ccma site
  • Volg het Instagram account @klantcontact_gaafvak
  • Maak filmpjes en foto’s (zo veel mogelijk!) waarin jullie als Team laten zien hoe jullie invulling geven aan het thema van de NKW: een vak in beweging. Sportieve dagstarts, plank challenges, vergader/bila wandel routes… No limits! Bedenk het of nog mooier, wellicht doen jullie er al veel mee. Deel deze met ons op Instagram, tag in je bericht @klantcontact_gaafvak.
  • Post het meest toffe, leuke, bijzondere, GAVE compliment die je het afgelopen jaar hebt gehad op Instagram en tag in je bericht @klantcontact_gaafvak.
  • In de Nationale Klantcontact Week maken we een top 3 van beide titels bekend. Daarna bepaalt de jury de leukste inzending en worden de winnaars op de vrijdag tijdens de Nationale Klantcontact Week bekend gemaakt.

De belangrijkste hashtags die je kunt gebruiken voor Instagram
#eengaafvak #vakinbeweging #fitvak #whatthevak #nkw2020

De posters die speciaal voor deze week zijn ontworpen ontvangen jullie begin januari van ons en kunnen jullie een mooie plek in jullie contactcenter geven.

Programma Nationale Klantcontact Week 27-31 januari 2020

27 januari

  • Start van de NKW: verassingsfitpakket voor alle deelnemende teams
  • Eigen invulling: Feestje en aandacht voor het gave vak op alle contactcenters

28 januari

  • Eigen invulling: Feestje en aandacht voor het gave vak op alle contactcenters
  • Bekendmaking Top 3 FITSTE klantcontact Team van NL op Instagram

29 januari

  • Eigen invulling: Feestje en aandacht voor het gave vak op alle contactcenters
  • Bekendmaking Top 3 GAAFSTE klantcontact Team van NL op Instagram

30 januari

  • Eigen invulling: Feestje en aandacht voor het gave vak op alle contactcenters

31 januari

  • Eigen invulling: Feestje en aandacht voor het gave vak op alle contactcenters
  • Seminar: Klantcontact, een vak in beweging!
  • Bekendmaking GAAFSTE en FITSTE Team van NL

Seminar: Klantcontact, een vak in beweging!

Tijdens de NKW op vrijdag 31 janauri  zal er een inspirerend seminar georganiseerd worden die stil staat bij de laatste ontwikkelingen in ons GAVE vak. De nadruk zal komen te liggen op de ontwikkelingen die direct van invloed zijn op het uitvoeren van het vak zelf.

Bekijk het programma en meld je aan