Student Ilonka over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 31 oktober 2019

Ilonka van de Berg – ASR “Goede inhoudelijke opleiding. Echt super.” Aandachtspunt vind ik wel de beoordeling van de opdracht. Elke student kreeg op een andere manier feedback, sommige kregen […]

Sinterkerstennieuwpaaspinkster Party

Events | 30 oktober 2019

Op vrijdag 22 november van 15:00 – 18:00 uur tovert Coniche haar kantoor om tot een gezellige multifeestdag locatie! Een ludieke borrel waar Sinterklazen, Paashazen en Kerstmannen door elkaar heen […]

Podcast van Coniche #2 Aandacht

Podcast | 8 oktober 2019

Dit is een drieluik podcast van Coniche over leren. In 3 afleveringen verspreid over een aantal maanden nemen we jou mee in hoe de mens leert en welke manieren van […]

PERSBERICHT: WFMA, de eerste beroepsvereniging voor WFM is opgericht

Nieuws | 23 september 2019

Meer vraag naar gekwalificeerde professionals Op 25 juli 2019 zag de beroepsvereniging voor WFM-professionals het levenslicht. De markt voor workforce management professionals groeit snel en er is behoefte aan kennisdeling […]

Student Marloes over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 2 september 2019

Veel geleerd tijdens deze opleiding. Ik deed WFM pas sinds een paar maanden en wilde vooral veel theorie en kennis op doen met deze opleiding. Door de bekwame docenten uit […]

Ingeborg Rijken – Manager Klantenservice – De Alliantie

Cases | 28 augustus 2019

Training, coaching, advies en werving & selectie: woningcorporatie de Alliantie weet Coniche te vinden voor een breed scala aan diensten. Ingeborg Rijken, Manager Klantenservice: “Coniche kent onze organisatie en kan […]

De allereerste podcast van Coniche #1 Autonomie/Self-engagement

Podcast | 27 augustus 2019

Hoe kan je als teammanager je medewerkers meer verantwoordelijkheid geven en hierdoor hun ontwikkeling stimuleren? Bianca Eveleens, trainer/coach/adviseur bij Coniche en al jaren werkzaam binnen het klantcontact, ook in tijdelijke rollen […]

RDW – Training Operationeel Contact Center Management

Nieuws | 16 augustus 2019

De Senior Consultant, Rik, heeft mij snel ingewijd in de wereld van klantcontact door middel van een op maat samengestelde training. Rik heeft veel ervaring zodat hij zijn verhaal doorspekt […]

Studenten Rabobank over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 5 augustus 2019

Anouk van Someren – Planner WFM De locatie waar de lessen gegeven worden is echt ideaal en makkelijk te bereiken, zowel met de auto als openbaar vervoer. Qua leraar, de […]

Coaching Sander Ramakers: “De evaluatie was dan ook ‘spot-on’!”

Nieuws | 1 augustus 2019

Ik heb Bianca niet kunnen betrappen op het trekken van onnavolgbare conclusies. Dat wil naar mijn idee zeggen dat ze dus aandachtig luistert en interesse heeft in de ‘trainee’ en […]

Casestudy: Samen(werken) voor een optimale productiviteit

Casestudy | 26 juli 2019

Het blijft dé puzzel binnen contactcenters: “hoe krijg ik de juiste mensen op het juiste moment aan het werk, zonder dat er sprake is van onder- of over-bemensing?”. Een puzzel […]

Whitepaper: Zelfsturende besluitvorming

Casestudy | 23 juli 2019

Na een grondig onderzoek bij Coniche Topvolleybal Zwolle is de conclusie dat de besluitvorming effectiever is binnen zelforganisatie dan traditionele teams. Amber Goos presenteert de uitkomsten van haar scriptie over zelfsturende besluitvorming in de […]