Coniche is met meer dan 30 jaar ervaring dé opleider op het gebied van klantcontact. Onze visie is om Nederland klantgedreven te maken: met onze praktijkgerichte e-learnings, trainingen, masterclasses en erkende opleidingen zetten we hiermee een stap richting klantgedreven Nederland. Met een compleet aanbod op verschillende niveaus helpen wij in de ontwikkeling en groei van huidige en toekomstige professionals in customer service.
Coniche verzorgt zowel open inschrijving als incompany trajecten met thema’s zoals communicatie, klantgerichtheid, klantcontact, weerstand, feedback, coaching, leiderschap en customer experience. Heb je vragen of behoefte aan advies? Neem gerust contact op!
Aanbod
Executive MBA
Na afronding van de Executive MBA ben je in staat om vandaag en morgen de visie, missie en strategie van een organisatie te vertalen naar een passend customer management beleid.
Masterclass Leadership op MBA-niveau
Tijdens het 4-daagse Masterclass Leadership programma op MBA-niveau combineren we de ‘harde structuur’ - kant van organisaties met de ‘zachte cultuur’ - kant van de mensen die er werken. Voor iedereen die meer inzicht wil krijgen in zijn of haar handelen en denkpatronen. Voor wie de theoretische bagage wil vergroten maar ook de vertaling zoekt naar de dagelijkse praktijk.
Executive MBA module Leadership
Leer hoe je op inspirerende wijze moderne leiderschapsinzichten toepast in je organisatie en de organisatie rijker en weerbaarder kan maken in de sterk veranderende businessomgeving.
Executive MBA module Strategisch Innoveren
Wil je nieuwe klantwaarde creëren voor je organisatie? En dat op geheel andere wijze dan je gewend bent? Wil je weten hoe je een vernieuwer wordt, aangejaagd door de nieuwste, technologische, ontwikkelingen op de markt? Leer in te spelen op de kansen die zich binnen je branche voordoen tijdens de MBA module Strategisch Innoveren. Zodat ook jouw organisatie morgen nog steeds meetelt.
Executive MBA module HR
Klantgedrag verandert met de dag, maar klanten zijn ook mensen en mensen zijn medewerkers. De uitdaging bij HR is hoe deze veranderende wereld te gebruiken in de interne bedrijfsvoering.
Executive MBA module Finance
Customer management afdelingen zijn vaak de grootste interne kostenpost (OPEX) binnen een organisatie en hebben daarmee vele ogen die meekijken. Dit vereist inzicht en beleid op dit belangrijke onderdeel.
Executive MBA module Quality Management
In de module Quality Management gaat het om het verkrijgen van kennis en inzicht in de verschillende kwaliteitsmodellen en in de mogelijkheden die ze aan organisaties bieden om integraal Customer Management te realiseren.
Executive MBA module New Marketing
Wil je, in een tijdperk waarin nieuwe marketingconcepten als storytelling, mobiele en social media marketing als paddenstoelen uit de grond schieten, een eenduidige en optimale klantbeleving blijven realiseren? Schrijf je nu in voor de module New Marketing & CRM en wees verzekerd van een rendabel customer managementbeleid.
Studiereis Korea & Japan
In het najaar van 2019 biedt Coniche Business School een geweldige kans om een grote dosis inspiratie op te doen. Een heel bijzonder initiatief: kennis stapelen in Azië. Vaktechnische innovatie, cultuur, leiderschap, business marketing en consumenten(koop)gedrag. Het komt allemaal aan de orde tijdens deze Azië-studiereis.