“Wat leuk dat je wilt weten wie ik ben. Ik heet Baukje Korsten, ben 50 jaar en woon met mijn 2 dochters (13 en 15) in Alphen aan den Rijn. […]
Geschreven door Michel Kiezebrink op 15 januari 2019 We staan met z’n allen aan het begin van de grootste revolutie ooit, namelijk de 3e digitale revolutie. De samenleving verandert op […]
Geschreven door Marlies Kortekaas de Vries en Marco da Cruz Laranjeira op 7 November 2018 “Hoe krijg ik meer grip op mijn leven en mijn werk?”. “Waar liggen mijn kwaliteiten, […]
In het seizoen 2018-2019 zal de naam Coníche weer trots op de shirts van de volleyballers pronken. De samenwerking en de resultaten uit het voorgaande seizoen geven voldoende aanleiding om […]
Geschreven door Coniche op 12 juni 2018 HOUTEN/ZAANDAM – Zowel bij Coniche (voorheen Philipse Business School) als bij OBI4wan is het werven van mensen met de juiste competenties een bekende […]
Geschreven door Wout Cox op 28 mei 2018 Dat organisaties klantvragen gaan krijgen over hoe zij omgaan met de AVG, privacy, gegevensverwerking en -bescherming is duidelijk. Hoeveel interne druk dit […]
Geschreven door Rik Bronswijk op 1 Mei 2018 Dotan met z’n trollenleger Wielrenners met doping Of een motortje in hun fiets (Behalve team Sky uiteraard) Sepp Blatter en de rest […]
Geschreven door Coniche op 14 mei 2018 Ro!Entree is het klantcontactcentrum van de gemeente Rotterdam. Bijzonder: vrijwel alle medewerkers zijn mensen ‘met afstand tot de arbeidsmarkt’. Na een intensieve training staan […]
Geschreven door Coniche op 12 april 2018 Wout Cox, begon zijn carrière bij Bosch Communication Center en maakte daarna de overstap naar ART.COM. Binnen ART.COM vervulde Wout diverse functies: van […]
Anderhalf jaar geleden startten we met Coníche TEAM. Een revolutionair nieuwe aanpak van recruitment in de klantcontactwereld. In de tussentijd is een sterke kandidatenmarkt ontstaan, zeker voor workforce-management en teammanagers. […]
Geschreven door Coniche op 31 januari 2018 Philipse Business School, dé opleider voor klantcontact en privacy consultancyorganisatie DMCC Nederland hebben de handen ineen geslagen en bieden vanaf vandaag samen e-learning […]
In 2018 hebben we het seminar “zelfsturing, #hoedan?” georganiseerd waarin we aan de hand van vele praktijkvoorbeelden bij verschillende organisaties het verhaal achter zelfsturing hebben laten zien. Praktische handvatten wat […]