Vanaf begin 2018 worden wij op diverse terreinen door Coniche naar alle tevredenheid ondersteund. In eerste instantie heeft Coniche ons geholpen om grondig inzicht te verkrijgen in bereikbaarheid van ViVa! […]
Coniche organiseerde samen met de CCMA op donderdagochtend 24 januari – tijdens de Nationale Klantcontact Week – een seminar over hoe je talenten kan vinden, ontwikkelen en behouden. Hierbij zijn […]
Coniche presenteert met trots de nieuwste inspiratiegids. Alle opleidingen en trainingen op het gebied van Customer Management in één handige gids. Nieuwsgierig hoe onze klanten onze opleidingen ervaren? Joost Fröhlich, […]
Op de diploma uitreiking van de post-hbo Workforce Management namen wij Marijn even apart om te vragen hoe zij de opleiding heeft ervaren en wat het haar heeft gebracht! “Een […]
Houten – Op 29 maart is het 100ste officiële post-hbo WFM diploma uitgereikt aan student Marijn Vos van de NS. Tijdens de diploma-uitreiking met meerdere studenten was Marijn de gelukkige, nummer 100! […]
Houten – Philipse Business School en School for Customer Management veranderen hun naam per 1 april 2019 in Coniche (Business School) om zo nog beter de krachten tussen de verschillende […]
Bekijk hier de animatie over de rebranding naar Coniche weet van klanten! Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft. Wij hebben de overtuiging […]
Toen ik begon aan de MBA module Leadership dacht ik dat het een vrij theoretische en wetenschappelijke module zou gaan worden waar Covey en Kotter centraal zouden staan. Echter ging […]
Ook met 400.000 klanten is Greenchoice nog steeds een jonge hond in de energiemarkt. Vijftien jaar geleden begon het duurzame energiebedrijf als ambitieuze start-up. Die sfeer hangt er nog steeds. […]
Trots zijn ze bij Vereniging Eigen Huis (VEH) dat ze in de afgelopen periode twee managers en een WFM-specialist hebben kunnen werven voor het Informatie & Advies Centrum (I&AC). Coniche […]
“In april hebben al mijn Service Team medewerkers een training Professioneel Klantcontact gehad. Ze hebben allemaal aan het begin van de training aangegeven waar ze moeite mee hadden. Dit is […]
“Binnen het ABN AMRO Customer Contact center werken we toe naar een cultuur, een way of working, van ‘Happy Employees –> Happy Customers’. Een reis waarin o.a. meer autonomie en […]