PERSBERICHT: 100% geslaagd voor het KSF-Certificaat dankzij de Digital Memory Anchoring® module van Coniche & Woonoz

GRONINGEN – Op 20 mei zijn alle 18 studenten van de nieuwe instroomgroep van Overstag geslaagd voor het theorie-examen van het KSF-Certificaat dankzij de module ‘Basis klantcontact’ van Coniche, gebaseerd op de nieuwe Digital Memory Anchoring® methode van Woonoz.

De nieuwe instroomgroep van Overstag heeft als eerste in Nederland gebruik gemaakt van de ‘Basis klantcontact’ module van Coniche. En met resultaat: iedereen is geslaagd voor het KSF theorie-examen. Met deze innovatieve leermethode leren de nieuwe klantcontact medewerkers op een compleet individuele wijze de basisprincipes van klantcontact. De reacties van de medewerkers zijn unaniem positief. Een medewerker geeft aan: “In het begin schrok ik er wel van dat ik vragen kreeg over onderwerpen waar ik nog niets van af wist. Maar gelukkig merkte ik al gauw dat ik er snel beter in werd en dat was leuk en motiverend”. Dit is 1 van de principes van deze innovatieve manier van leren: direct in het diepe met vragen in plaats van eerst veel tekst tot je nemen. Inge Prenger van Overstag geeft aan enthousiast te zijn over deze manier van leren “omdat iedereen veilig en op zijn eigen tempo aan de slag kan. Dit los van het feit dat we op deze manier ook werken aan een echte kennistransfer.”

De Digital Memory Anchoring® methode is ontwikkeld door Woonoz en door Coniche als eerste in Nederland geïntroduceerd. De methode is uniek omdat hij zich aanpast aan de specifieke manier waarop elke deelnemer leert, het exacte kennisniveau en het exacte leertempo. De Module ‘Basis klantcontact’ is per direct beschikbaar voor alle klantcontact medewerkers binnen organisaties. Bekijk de volledige KSF-module voor meer informatie.

Wil je meer weten over deze manier van leren? Bel met Stephen Goldman op 06 21 52 80 82 of mail met s.goldman@coniche.nl