“Wat van waarde is moet van waarde blijven.” Deze slogan inspireerde collega Reza toen hij begon met zijn opdracht bij SOS International. Bij het inrichten van dienstverlenende afdelingen stelt hij zichzelf […]
Collega Leon werkt als a.i. teammanager van het team ‘Papyrus’ op het KCC van Alliander. Het team dat hij aanstuurt is verantwoordelijk voor alle email, webcare en chat klantcontacten van […]
Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]
We staan tijdens dit seminar stil bij een belangrijk onderwerp, wat velen bezighoudt, met name aan het begin van het nieuwe jaar… BEWEGING! Coniche organiseert samen met de CCMA op vrijdagochtend […]
De WAB wordt per 1 januari 2020 van kracht. Deze wet heeft als doel om vast wat minder vast en flex wat minder flex te maken. Belangrijkste veranderingen: De kosten […]
De Nationale Klantcontact Week: de week om niet alleen onze waardering uit te spreken maar juist om intern en extern zichtbaar te maken dat klantcontact een ECHT vak is, sterker […]
Claudia is een van de interimmanagers die al 10 jaar door Coniche wordt ingezet bij diverse opdrachtgevers. Afgelopen maand is zij begonnen bij Gemeente Den Haag samen met collega Ad […]
Op vrijdag 22 november van 15:00 – 18:00 uur tovert Coniche haar kantoor om tot een gezellige multifeestdag locatie! Een ludieke borrel waar Sinterklazen, Paashazen en Kerstmannen door elkaar heen […]
Dit is een drieluik podcast van Coniche over leren. In 3 afleveringen verspreid over een aantal maanden nemen we jou mee in hoe de mens leert en welke manieren van […]
Hoe kan je als teammanager je medewerkers meer verantwoordelijkheid geven en hierdoor hun ontwikkeling stimuleren? Bianca Eveleens, trainer/coach/adviseur bij Coniche en al jaren werkzaam binnen het klantcontact, ook in tijdelijke rollen […]
De Senior Consultant, Rik, heeft mij snel ingewijd in de wereld van klantcontact door middel van een op maat samengestelde training. Rik heeft veel ervaring zodat hij zijn verhaal doorspekt […]
Ik heb Bianca niet kunnen betrappen op het trekken van onnavolgbare conclusies. Dat wil naar mijn idee zeggen dat ze dus aandachtig luistert en interesse heeft in de ’trainee’ en […]