Wat doe jij deze zomer?

Wie kent ze niet?! Uitspraken als: ‘in de zomer…:

  • …hebben wij géén ruimte voor training & ontwikkeling!’
  • …is iedereen op vakantie, dus er is niemand om op te leiden.’
  • …hebben we het zo ontzettend druk, omdat het merendeel van de collega’s op vakantie zijn.’
  • …vinden wij het wel lekker om even rustig aan te doen.’

Help, de zomer!

Bij Coniche hebben we alle smoesjes (en goede redenen) om niet aan ontwikkeling te doen in de zomerperiode al eens voorbij horen komen.

En ja, voor veel bedrijven is het ook een gekke periode. Het zonnetje schijnt, het is lekker warm en lang licht, ideale omstandigheden om onder het genot van versnapering op een terrasje weg te dromen en even niet teveel met werk bezig te zijn. Niet voor niets gaan ongeveer 10 miljoen Nederlanders in het hoogseizoen op vakantie. In de piekweek zijn 3,7 miljoen van hen tegelijk weg (aldus CBS), zo’n 20% van de bevolking. Best veel hé?!

Maar dat betekent ook: in de week dat de meeste klanten en collega’s tegelijk op vakantie zijn, is nog 80% van de Nederlands gewoon bezig met de dagelijkse gang van zaken. En zaken, die kan je prima doen in de zomerperiode!

Daarom is onze oproep aan alle klantcontact collega’s, managers, L&D specialisten en andere ontwikkel-wensende mensen: sla je slag, juist tijdens de zomermaanden!

Wat is er wél mogelijk in de zomer?

Dus, zorg ervoor dat jouw opleidingsplan future-proof is, dat je precies weet hoe je nieuwe collega’s kunt vinden, binden en boeien, dat jouw medewerkers de juiste skills hebben om excellente klantbediening te bedrijven of maak ruimte voor je eigen ontwikkeling!

In de zomer kan alles.

En als we het dan toch over ontwikkelen hebben, wist je dat je bij Coniche:

  • de beste, maar vooral ook de leukste trainers vindt om de zomer vol met zingeving en met een lach door te komen?
  • ook hele toffe en goede teamleiders vindt die graag helpen om het verschil te maken, ook als de rest met vakantie is?
  • ervaren L&D specialisten vindt die graag met je meedenken over onboarding en ontwikkeling?
  • consultants vindt die bij grote én kleine bedrijven succesvolle klantcontactstrategieën hebben uitgerold (ook in de zomer)?
  • e-learnings op elk moment kunt pauzeren en daarna weer verder kunt waar je bent gebleven?
  • altijd welkom bent om in Amersfoort langs te komen om bij ons in de zon te komen zitten?

Proost, op een mooie zomer!

Enthousiast?

En ben je zo enthousiast dat je de zomer nu een keer goed wil benutten? Neem dan vooral contact met ons op!