De Nationale Klantcontact Week 2020

Events | 19 november 2019

De Nationale Klantcontact Week: de week om niet alleen onze waardering uit te spreken maar juist om intern en extern zichtbaar te maken dat klantcontact een ECHT vak is, sterker […]

Rien Brus – Global Vice President of Customer Strategy – Aegon

Cases | 6 november 2019

Verzekeraar Aegon, een van de grootste (levens)verzekeraars ter wereld en actief in meer dan 20 landen, verandert van een productgerichte organisatie naar een klantgerichte organisatie. Om voeling te houden met […]

Student Emmie over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 4 november 2019

Emmie Postema – Medior WFM Consultant – Planmen “Inhoudelijk interessante opleiding die een goed overzicht biedt van het hele vakgebied en andere zaken waar WFM mee te maken heeft.” Vervolgens […]

Interim-Manager aan het woord: Claudia Floegel

Nieuws | 1 november 2019

Claudia is een van de interimmanagers die al 10 jaar door Coniche wordt ingezet bij diverse opdrachtgevers. Afgelopen maand is zij begonnen bij Gemeente Den Haag samen met collega Ad […]

Podcast #3 – Het Leerproces

Podcast | 31 oktober 2019

Dit is de tweede aflevering van de drieluik podcast over leren. In 3 afleveringen verspreid over een aantal maanden nemen we jou mee in hoe de mens leert en welke […]

Student Ilonka over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 31 oktober 2019

Ilonka van de Berg – ASR “Goede inhoudelijke opleiding. Echt super.” Aandachtspunt vind ik wel de beoordeling van de opdracht. Elke student kreeg op een andere manier feedback, sommige kregen […]

Sinterkerstennieuwpaaspinkster Party

Events | 30 oktober 2019

Op vrijdag 22 november van 15:00 – 18:00 uur tovert Coniche haar kantoor om tot een gezellige multifeestdag locatie! Een ludieke borrel waar Sinterklazen, Paashazen en Kerstmannen door elkaar heen […]

Podcast van Coniche #2 Aandacht

Podcast | 8 oktober 2019

Dit is een drieluik podcast van Coniche over leren. In 3 afleveringen verspreid over een aantal maanden nemen we jou mee in hoe de mens leert en welke manieren van […]

Student Marloes over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 2 september 2019

Veel geleerd tijdens deze opleiding. Ik deed WFM pas sinds een paar maanden en wilde vooral veel theorie en kennis op doen met deze opleiding. Door de bekwame docenten uit […]

Ingeborg Rijken – Manager Klantenservice – De Alliantie

Cases | 28 augustus 2019

Training, coaching, advies en werving & selectie: woningcorporatie de Alliantie weet Coniche te vinden voor een breed scala aan diensten. Ingeborg Rijken, Manager Klantenservice: “Coniche kent onze organisatie en kan […]

De allereerste podcast van Coniche #1 Autonomie/Self-engagement

Podcast | 27 augustus 2019

Hoe kan je als teammanager je medewerkers meer verantwoordelijkheid geven en hierdoor hun ontwikkeling stimuleren? Bianca Eveleens, trainer/coach/adviseur bij Coniche en al jaren werkzaam binnen het klantcontact, ook in tijdelijke rollen […]

RDW – Training Operationeel Contact Center Management

Nieuws | 16 augustus 2019

De Senior Consultant, Rik, heeft mij snel ingewijd in de wereld van klantcontact door middel van een op maat samengestelde training. Rik heeft veel ervaring zodat hij zijn verhaal doorspekt […]