Andrea Davelaar – Capaciteitsadviseur Flexpool – Zorgcentra de Betuwe “Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied.” Zoals velen met ik het vak gerold en door deze […]
Waarom zijn Customer Care teams zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de klantbeleving? Hoe kan Customer Care bijdragen aan het online conversie-optimalisatieproces? Wout Cox, senior consultant van Coniche en […]
In deze podcast aflevering heeft collega Gert Buist, Senior Consultant en kerndocent van de post-hbo Customer Experience Management, het over de relatie tussen klantcontact en marketing. Daarbij zal hij met […]
Het Regionaal Service Centrum van de Politie Eenheid Den Haag heeft een training ‘gesprekstechnieken’ gevolgd middels onze HIIT methode. Voorafgaand aan de training een voorbereidende intelligente e-learning en op de […]
Mindful klantcontact leert je hoe je regie kunt houden in je werk en in gesprekken met klanten, het leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten […]
DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone. […]
Waarom is customer care, de afdeling met het meeste klantcontact, zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de gebruikerservaring? Consultant Wout Cox, die zijn MBA afrondde met een onderzoek naar […]
We staan tijdens dit seminar stil bij een belangrijk onderwerp, wat velen bezighoudt, met name aan het begin van het nieuwe jaar… BEWEGING! Coniche organiseert samen met de CCMA op vrijdagochtend […]
Klantcontactmedewerkers kunnen feedback van coaches en leidinggevenden vrijwel altijd direct in nieuwe gesprekken toepassen. Voor teamleiders en supervisors is die ‘learning loop’ lastiger. Hoe kan je bevorderen dat eerstelijns leidinggevenden […]
Om 7.15 uur gaat in Haarlem mijn wekker. Na mijn ochtendritueel stap ik rond 8.15 uur in de auto naar de Grote Hout. Eenmaal aangekomen op de Grote Hout loop […]
Na een aantal succesvolle informatieve webinars over de WAB en hoe je de negatieve gevolgen in ieder geval het eerste jaar nog kunt beperken, hebben Bas Nieboer en Melike Karatas […]
De WAB wordt per 1 januari 2020 van kracht. Deze wet heeft als doel om vast wat minder vast en flex wat minder flex te maken. Belangrijkste veranderingen: De kosten […]