De Kindertelefoon

Cases | 1 juli 2020

Bij De Kindertelefoon groeide de behoefte om op de punten van bereikbaarheid en dienstverlening een stap te maken. Coniche is een van de organisaties die de afgelopen twee jaar heeft […]

Interim Manager Reza bij SOS International

Nieuws | 26 juni 2020

“Wat van waarde is moet van waarde blijven.” Deze slogan inspireerde collega Reza toen hij begon met zijn opdracht bij SOS International. Bij het inrichten van dienstverlenende afdelingen stelt hij zichzelf […]

Klantgericht? Dan trainen op klantbeleving

Blog | 24 juni 2020

De ‘belevingseconomie’ stelt eisen aan het gedrag van medewerkers. Vaardigheden om de klantbeleving voor de gasten of klanten positief te beïnvloeden zijn essentieel. Maar hoe doe je dat? Waar is […]

Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig?

Blog | 10 juni 2020

Sharon van der Eerden is Senior Trainer bij Coniche en schreef een blog over online feedback geven. Waarom is feedback geven in deze online wereld zo lastig? Waarom hebben (sommige) […]

Student Patrick: waarom ik voor nog een opleiding heb gekozen

Studentverhalen | 4 juni 2020

Patrick Kauw, Team Manager Traffic Management bij VodafoneZiggo, zit momenteel in de post-hbo Contact Center Management klas en heeft in het verleden de post-hbo Wokforce Management opleiding gevolgd en afgerond. […]

Customer service & Customer Experience: een moeizame relatie

Blog | 25 mei 2020

Waarom is het zo lastig om tijdens het directe contact met de klant een positieve impact te maken op de klantervaring? Slechts een paar organisaties slagen erin om echt onderscheidend […]

Wendbare organisatie vraagt om goed leerklimaat

Blog | 13 mei 2020

De beste contactcentermedewerker, is dat een wandelende encyclopedie die op elke vraag een antwoord weet, of iemand die bijdraagt aan een goede klantbeleving? En hoe kom je tot een optimaal […]

Talent in het contactcenter, een (on)-mogelijkheid?

Blog | 21 april 2020

Dit artikel is in 2008 geschreven door Bas Nieboer. Wat vind jij? Hebben we stappen gemaakt in klantcontact-land? Is er een goed werving- en selectiebeleid voor teammanagers met daarop volgend […]

Student Fern over de post-hbo WFM

Studentverhalen | 15 april 2020

Fern Meyer – Operationeel Expert RSC – De Politie “Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten.” Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organisaties, wat het nog leuker […]

Leon is trots!

Nieuws | 15 april 2020

Collega Leon werkt als a.i. teammanager van het team ‘Papyrus’ op het KCC van Alliander. Het team dat hij aanstuurt is verantwoordelijk voor alle email, webcare en chat klantcontacten van […]

Ervaring deelnemers van een online Traffic training

Klantverhalen | 4 april 2020

Nancy: Ik heb het als positief ervaren. De interactie  miste ik hier en daar wel maar daar heb je zelf niet altijd invloed op dit bepaald ook een groot deel […]

GVB – Coniche e-learning module ‘Basis in Klantcontact’

Klantverhalen | 4 april 2020

Als student Software Development heb ik een heel vak gehad over ‘gamification’. Dit houdt in het kort in dat er spelelementen worden toegevoegd in bedrijfsapplicaties om de gebruiker het gevoel […]