Customer service & Customer Experience: een moeizame relatie

Blog | 25 mei 2020

Waarom is het zo lastig om tijdens het directe contact met de klant een positieve impact te maken op de klantervaring? Slechts een paar organisaties slagen erin om echt onderscheidend […]

Wendbare organisatie vraagt om goed leerklimaat

Blog | 13 mei 2020

De beste contactcentermedewerker, is dat een wandelende encyclopedie die op elke vraag een antwoord weet, of iemand die bijdraagt aan een goede klantbeleving? En hoe kom je tot een optimaal […]

Talent in het contactcenter, een (on)-mogelijkheid?

Blog | 21 april 2020

Dit artikel is in 2008 geschreven door Bas Nieboer. Wat vind jij? Hebben we stappen gemaakt in klantcontact-land? Is er een goed werving- en selectiebeleid voor teammanagers met daarop volgend […]

Student Fern over de post-hbo WFM

Studentverhalen | 15 april 2020

Fern Meyer – Operationeel Expert RSC – De Politie “Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten.” Hecht clubje met medestudenten en allemaal werkzaam in andere organisaties, wat het nog leuker […]

Leon is trots!

Nieuws | 15 april 2020

Collega Leon werkt als a.i. teammanager van het team ‘Papyrus’ op het KCC van Alliander. Het team dat hij aanstuurt is verantwoordelijk voor alle email, webcare en chat klantcontacten van […]

Ervaring deelnemers van een online Traffic training

Klantverhalen | 4 april 2020

Nancy: Ik heb het als positief ervaren. De interactie  miste ik hier en daar wel maar daar heb je zelf niet altijd invloed op dit bepaald ook een groot deel […]

GVB – Coniche e-learning module ‘Basis in Klantcontact’

Klantverhalen | 4 april 2020

Als student Software Development heb ik een heel vak gehad over ‘gamification’. Dit houdt in het kort in dat er spelelementen worden toegevoegd in bedrijfsapplicaties om de gebruiker het gevoel […]

Student Andrea over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 4 april 2020

Andrea Davelaar – Capaciteitsadviseur Flexpool – Zorgcentra de Betuwe “Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied.” Zoals velen met ik het vak gerold en door deze […]

Research: hoe Customer Care kan bijdragen aan conversie optimalisatie

Blog | 27 februari 2020

Waarom zijn Customer Care teams zo weinig betrokken bij het optimaliseren van de klantbeleving? Hoe kan Customer Care bijdragen aan het online conversie-optimalisatieproces? Wout Cox, senior consultant van Coniche en […]

Podcast #6 – De relatie tussen klantcontact en marketing

Podcast | 19 februari 2020

In deze podcast aflevering heeft collega Gert Buist, Senior Consultant en kerndocent van de post-hbo Customer Experience Management, het over de relatie tussen klantcontact en marketing. Daarbij zal hij met […]

Training ‘gesprekstechnieken’ middels HIIT methode: Efficiënt, effectief én individueel!

Klantverhalen | 17 februari 2020

Het Regionaal Service Centrum van de Politie Eenheid Den Haag heeft een training ‘gesprekstechnieken’ gevolgd middels onze HIIT methode. Voorafgaand aan de training een voorbereidende intelligente e-learning en op de […]

Podcast #5 – Mindful klantcontact

Podcast | 15 januari 2020

Mindful klantcontact leert je hoe je regie kunt houden in je werk en in gesprekken met klanten, het leert je omgaan met stress en maakt het contact met je klanten […]