Eerder dit jaar schreef Bas Nieboer al een mooi stuk over verloop en de kosten die dat met zich meebrengt. Het ei van Columbus voor dit probleem blijft moeilijk te vinden, omdat […]
Per 3 december 2021 is Coniche verhuisd naar Daam Fockemalaan 22 3818 KG Amersfoort. We verwelkomen je graag in ons nieuwe pand!
Onder het mom van: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg” is gemeente Westland de uitdaging aangegaan om de klantbeleving voor de bewoners te verbeteren! […]
Het aanbod aan teamleiders – bij voorkeur een schaap met vijf poten – is gering. Reden voor Coniche om ze zelf te gaan opleiden. Een gesprek over het binden van […]
Wanneer iemand talent heeft voor klantcontact is dit meestal vrij snel duidelijk. Hoge klanttevredenheidsscores en een hoge productiviteit zijn niet te missen. De enorme bak met data beschikbaar in een […]
18.000 klantcontact vacatures en jij bent nog op zoek naar medewerkers? Bas Nieboer verwacht binnenkort lege stoelen in het contactcenter, dus niks doen is geen optie. Willen we van de […]
De kosten dalen én je servicekwaliteit wordt beter als je het verloop weet terug te dringen. In dit tweede artikel over de kosten van verloop laat Bas Nieboer (in samenwerking […]
Het vak van Recruitment ben ik ingerold. Begonnen met een berg uitgeprinte CV’s en zo’n 50 kandidaten per dag bellen met als doel de juiste persoon te vinden voor een […]
Ik ben leidinggevende binnen de politie organisatie bij het 0900-8844 telefoonnummer “geen spoed wel politie”. Deze post-hbo Contact Center Management opleiding vanuit Coniche heeft mij erg geholpen om het ontbrekende […]
De essentie van een klantcontactstrategie en de bouwstenen van klantcontact worden in het kort omschreven als: De klantcontactstrategie is de vertaalslag van de organisatie strategie naar het onderwerp klantcontact. De […]
Deze blog is geschreven door Stephen Goldman, Partner bij Coniche. De Manager of the Year 2021 verkiezing is net achter de rug. Publiek op de banken, bossen bloemen werden overhandigd […]
Hoe verander je het contactcenter van een costcenter in een profitcenter? Veel managers denken bij deze vraag vooral aan het vergroten van de toegevoegde waarde van klantcontact. Maar ook aan […]