Hiërarchie in een zelfsturend team, hoe werkt dat?

Nieuws | 14 juni 2019

Iedereen is gelijk “Iedereen is gelijk…” Vanuit de humane gedachte is dat zeker waar. Iedereen krijgt de kans te spreken, te acteren en daardoor te presteren. Vanuit het zelfsturende aspect […]

Feedback, hoe dan?

Nieuws | 11 juni 2019

Om te weten hoe je feedback kan geven, moet je eerst goed weten wat feedback eigenlijk is. In de Dikke Van Dale staat de volgende definitie: “Vergelijking van het effect […]

Consultant aan het woord: Rik bij de Politie!

Nieuws | 29 mei 2019

Rik Bronswijk: senior consultant en kerndocent voor de post-hbo opleidingen Customer Management en Workforce Management. Sinds 2014 verbonden aan Coniche. “Naast een aantal coaching trajecten en inhouse trainingen ben ik […]

PERSBERICHT: 100% geslaagd voor het KSF-Certificaat dankzij de Digital Memory Anchoring® module van Coniche & Woonoz

Nieuws | 22 mei 2019

GRONINGEN – Op 20 mei zijn alle 18 studenten van de nieuwe instroomgroep van Overstag geslaagd voor het theorie-examen van het KSF-Certificaat dankzij de module ‘Basis klantcontact’ van Coniche, gebaseerd […]

ViVa! Zorggroep: “samen met Coniche houden we de vaart er in”

Nieuws | 9 mei 2019

Vanaf begin 2018 worden wij op diverse terreinen door Coniche naar alle tevredenheid ondersteund. In eerste instantie heeft Coniche ons geholpen om grondig inzicht te verkrijgen in bereikbaarheid van ViVa! […]

Coniche en CCMA seminar 2019: klantcontact, een gaaf vak!

Events | 1 mei 2019

Coniche organiseerde samen met de CCMA op donderdagochtend 24 januari – tijdens de Nationale Klantcontact Week – een seminar over hoe je talenten kan vinden, ontwikkelen en behouden. Hierbij zijn […]

Inspiratiegids 2019

Nieuws | 17 april 2019

Coniche presenteert met trots de nieuwste inspiratiegids. Alle opleidingen en trainingen op het gebied van Customer Management in één handige gids. Nieuwsgierig hoe onze klanten onze opleidingen ervaren? Joost Fröhlich, […]

Interview Marijn Vos: de 100ste WFM-er

Nieuws | 16 april 2019

Op de diploma uitreiking van de post-hbo Workforce Management namen wij Marijn even apart om te vragen hoe zij de opleiding heeft ervaren en wat het haar heeft gebracht! “Een […]

Persbericht: 100ste erkende WFM-er in de markt en binnenkort een erkend register!

Nieuws | 16 april 2019

Houten – Op 29 maart is het 100ste officiële post-hbo WFM diploma uitgereikt aan student Marijn Vos van de NS. Tijdens de diploma-uitreiking met meerdere studenten was Marijn de gelukkige, nummer 100!    […]

Persbericht: rebranding

Nieuws | 30 maart 2019

Houten – Philipse Business School en School for Customer Management veranderen hun naam per 1 april 2019 in Coniche (Business School) om zo nog beter de krachten tussen de verschillende […]

Coniche rebranding, bekijk de animatie!

Nieuws | 30 maart 2019

Bekijk hier de animatie over de rebranding naar Coniche weet van klanten! Een slogan die de combinatie van onze kennis en aanpak, nuchter en oer-Hollands beschrijft. Wij hebben de overtuiging […]

Coniche perfectioneert methode W1NNEN, dankzij versterking Bram Trouwborst en Nicolas Smoolenaars

Nieuws | 28 maart 2019

Geschreven door Marco Vianen op 10 Januari 2018 Ter verbetering van haar producten, haalt Coniche informatie bij degene die het dichtst bij het vuur zitten. Bram Trouwborst, voormalig afdelingshoofd klantenservice […]