“Als een klant vraagt of we over vijf minuten kunnen komen, dan kun je dat een onnozele vraag vinden”, zegt Alie Bos van Energiewacht. “Je kunt het ook benaderen vanuit […]
“Trainingen van Coniche schreeuwen om een vervolg; roepen op tot het toepassen ervan en vragen om stil te zijn en te veranderen! Wat hebben wij er zin in om ermee […]
“Geweldig, het is Coniche weer gelukt! Mijn team was aangenaam verrast met een confronterende, intensieve maar zeker ook effectieve 2 daagse training, Omgaan met weerstand!”
In 2006 – nog voordat de Participatiewet zijn intrede deed – begon NUON met het programma Step2Work. Mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt krijgen met dit programma de kans […]
Een op maat gemaakte leerweg opzetten voor alle medewerkers met klantcontact: Essent Zakelijk deed het. Met de Essent Operations Academy kwam er structuur in het opleidingsaanbod én werd geborgd dat […]
“Professionele en betrokken coaches die hun training perfect aansluiten bij de praktijk. Dit klinkt logisch, maar zo vaak heb ik gemerkt dat er een ‘standaard’ pakket wordt geleverd die juist […]
“Coniche heeft de Goede Doelen Loterijen ondersteund bij de implementatie van een loyaliteit programma. Nadruk hierbij lag op het vaststellen van knelpunten op het gebied van service en het vervolgens […]
“Als M7 (CanalDigitaal) maken wij gebruik van de jarenlange kennis en kunde van Coniche op het terrein van klantcontact. We hebben verschillende operationele processen als quality monitoring en rapportage en analyse aan hen uitbesteed […]
“Ik zocht een partij die kon helpen onze processen gesmeerder te laten verlopen”, verklaart Janssen de keuze voor Coniche. “En die daar ervaring mee had. Want op papier is het […]
“Wij dagen graag ingewikkelde zaken uit door ze eenvoudig en toegankelijk te maken voor iedereen. Wij zetten onze klanten centraal door ze naast de voordelen van onze eenvoud een constante […]
“Coniche heeft MoneYou ondersteund met het neerzetten van een goed werkende klantenservice. Bereikbaarheid, bestuurbaarheid, flexibiliteit, efficiëntie en kwaliteit passend bij MoneYou. Coniche heeft voor ons de basis neergezet voor het […]
“Vanwege de tijdelijke part-time afwezigheid van onze hoofd Customer Service, zochten we Interim management ondersteuning in combinatie met een frisse blik naar mogelijke verbeteringen binnen de afdeling. Er is een nieuw dashboard […]