Leren presenteren
Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!
Klanttypologieën
Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.
Gespreksstructuur (DANCE)
Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.
Gastvrijheid & eigenaarschap
Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.
Klachtafhandeling
In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.
Privacy Awareness voor Customer Service
De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?
Continu verbeteren
Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?
Conflicthantering
Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.
Kernkwaliteiten
Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.
Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?
Omgaan met veranderingen
Leer om op de juiste manier met veranderingen om te gaan.
Timemanagement
Ontdek je sterktes en zwaktes in de training timemanagement van Coniche en leer prioriteiten te stellen op basis van de juiste afwegingen.