Training & Coaching aanbod

30 jaar ervaring in training en coaching Professioneel klantcontact, gespreksstructuur, omgaan met weerstand of coachingsvaardigheden: bekijk hieronder ons ruime aanbod aan trainingen en coaching!

Trainingsmethodiek Coniche werkt met bewezen trainingsmethodieken zoals Dance®, ‘Memory Anchoring’ en HIIT, welke wij grotendeels zelf ontwikkeld hebben en die zorgen voor een inclusieve trainingsopzet voor alle deelnemers. De insteek van onze trainingen is om altijd dicht op je eigen praktijk te leren.

Hoe dan? Trainers van Coniche hebben zelf jarenlange ervaring in klantcontact operaties. Ze spreken de taal van zowel de leidinggevenden als de medewerkers en kennen de knelpunten. Onze ervaring bij veel verschillende opdrachtgevers helpt ons om verder te gaan dan de initiële trainingsvraag.

Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Gespreksstructuur (DANCE)

Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Gastvrijheid & eigenaarschap

Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.

Training
1 dag |
€ 699

Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Privacy Awareness voor Customer Service

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?

Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?

Training
1 dag |
Op aanvraag

Conflicthantering

Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Kernkwaliteiten

Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.

Training
2 dagen |
Op aanvraag

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?

Training
1 dag |
Op aanvraag

Omgaan met veranderingen

Leer om op de juiste manier met veranderingen om te gaan.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Zakelijke communicatie (schriftelijk)

Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.

Training
0,5 dag |
Op aanvraag

LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)

Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).

Training
1 dag |
€ 699

Retentie

Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!