Training & Coaching aanbod

30 jaar ervaring in training en coaching Professioneel klantcontact, gespreksstructuur, omgaan met weerstand of coachingsvaardigheden: bekijk hieronder ons ruime aanbod aan trainingen en coaching!

Trainingsmethodiek Coniche werkt met bewezen trainingsmethodieken zoals Dance®, ‘Memory Anchoring’ en HIIT, welke wij grotendeels zelf ontwikkeld hebben en die zorgen voor een inclusieve trainingsopzet voor alle deelnemers. De insteek van onze trainingen is om altijd dicht op je eigen praktijk te leren.

Hoe dan? Trainers van Coniche hebben zelf jarenlange ervaring in klantcontact operaties. Ze spreken de taal van zowel de leidinggevenden als de medewerkers en kennen de knelpunten. Onze ervaring bij veel verschillende opdrachtgevers helpt ons om verder te gaan dan de initiële trainingsvraag.

Training
1 dag |
€ 499

Leren presenteren

Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!

Training
2 dagen |
Op aanvraag

Train-de-Trainer

Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!

Training
1 dag |
€ 499

Gezond werken: Fit op je werk

De fit op je werk training van Coniche zorgt ervoor dat je de juiste balans weet terug te vinden tussen werk en privé. Tevens brengt het rust in je leven en je bent in staat om krachtige keuzes te maken.

Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Klanttypologieën

Leer de diverse klanttypologieën te onderscheiden om zo leiding te houden in je gesprekken.

Training
0,5 dag |
Op aanvraag

Gespreksstructuur (DANCE)

Leer gebruik te maken van de juiste gespreksstructuur om zo aan te sluiten bij de beleving van de klant en de klantverwachting waar te maken.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Gastvrijheid & eigenaarschap

Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.

Training
1 dag |
€ 499

Klachtafhandeling

In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Privacy Awareness voor Customer Service

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?

Training
1 dag |
Op aanvraag

Continu verbeteren

Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?

Training
1 dag |
Op aanvraag

Conflicthantering

Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.

Training
1 dag |
Op aanvraag

Kernkwaliteiten

Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.

Training
2 dagen |
Op aanvraag

Leiderschapsstijlen en problemen oplossen

Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?