Gastvrijheid & eigenaarschap
Verdiep je in het belang van gastvrijheid en eigenaarschap in klantcontact.
Klachtafhandeling
In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.
Privacy Awareness voor Customer Service
De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) , heeft ook een behoorlijke impact voor het werken in een klantcontact organisatie. Natuurlijk is het belangrijk om medewerkers en managers binnen de klantcontact organisaties op dit onderwerp te trainen, begeleiden en bewust te maken van de gevolgen van de AVG. Is jouw organisatie er klaar voor?
Continu verbeteren
Werken met KPI's: wat is je eigen rol en welke zaken kun je beïnvloeden?
Conflicthantering
Leer grote en kleine conflicten in je team omzetten in kansen! Deze training is te volgen met een groep teamleiders of met je eigen team.
Kernkwaliteiten
Krijg inzicht in je eigen kwaliteiten en valkuilen.
Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?
Omgaan met veranderingen
Leer om op de juiste manier met veranderingen om te gaan.
Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.
LSD (Luisteren Samenvatten Doorvragen)
Leer regie te houden in je gesprekken door LSD (Luisteren, Samenvatten, Doorvragen).
Retentie
Denk mee met je klanten, om zo een duurzame relatie aan te gaan met de training 'Retentie' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook geschikt voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. Ga met deze training naar service plus in klantcontact!
Continu verbeteren: intervisie
Leren van jezelf en van anderen!