Hoe word je een lerende organisatie.

Klantverhalen | 16 oktober 2024

Yvonne de Keijzer (senior consultant) en Michel Kiezebrink (senior trainer) vertellen hoe je een lerende organisatie wordt en blijft.

Teamleider Event 2024

Events | 20 augustus 2024

Hét event voor Teamleiders in klantcontact! De derde editie is op 3 oktober 2024 in het Eemklooster in Amersfoort. Meld je nu aan!

De nieuwe norm in klantverwachtingen: een gids voor interim teamleiders

Blog | 25 oktober 2023

De wereld van klantcontact én van teamleiders is voortdurend in beweging. De laatste jaren is het opvallend dat klanten steeds hogere eisen stellen aan hun ervaring en service, wat ook […]

Wat doe jij deze zomer?

Nieuws | 8 mei 2023

Wie kent ze niet?! De vraag ‘wat doe jij deze zomer?’ en uitspraken als: ‘in de zomer…: …hebben wij géén ruimte voor training & ontwikkeling!’ …is iedereen op vakantie, dus […]

Teamleider Event 2023

Events | 13 maart 2023

Op 5 oktober 2023 gaan we weer knallen met de tweede editie van hét Coniche Teamleider Event! De perfecte gelegenheid om Teamleiders in klantcontact eens goed in het zonnetje te […]

De transformatie die het klantcontactcentrum van ABN AMRO onderging

Klantverhalen | 23 januari 2023

In het klantcontactcentrum van de ABN AMRO is de afgelopen jaren veel veranderd. De digitalisering en coronacrisis hebben ervoor gezorgd dat een groot deel van de kantoren is gesloten. Het […]

Een kijkje in de WFM keuken bij het klantcontactcentrum van Rabobank

Klantverhalen | 11 november 2022

Dat de klantcontactwereld een aparte wereld is, is voor ons natuurlijk niks nieuws. Dat het een wereld is die met de dag lijkt te veranderen ook niet. Digitalisering zorgt ervoor […]

Coniche Teamleider Event: 23 september 2022

Events | 23 september 2022

Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestond er nog geen initiatief voor Teamleiders. Het Coniche Teamleider Event 2022 heeft […]

De Vinkjesmaatschappij

Blog | 8 augustus 2022

Geschreven door Lars Meijer, Salesmanager bij Coniche. Dagelijks rijd ik in mijn woonplaats langs een stuk braakliggend terrein met daarop een weg. Een met hekken afgesloten weg. Een weg zo […]

Hoe krijg je meer mensen aan het werk in klantcontact?

Nieuws | 25 juli 2022

Dit is een stuk uit het artikel geschreven door Ziptone.nl waarin 6 programma’s om meer mensen aan het werk te krijgen in klantcontact worden uitgelicht. Lees het volledige artikel. Het […]

Minder contact = betere service

Blog | 9 maart 2022

Geschreven door Gert Buist, Senior Consultant bij Coniche. In vele branches schreeuwen bedrijven en organisaties moord en brand over de problematische arbeidsmarkt: er zijn geen goede mensen te vinden. De contactcenters […]

Dweilen met de kraan open

Blog | 23 februari 2022

Geschreven door Michel Kiezebrink, Senior Consultant bij Coniche. Zijn recente ervaringen voelen vaak als dweilen met de kraan open. Wat een mooie metafoor van één van mijn opdrachtgevers, Maartje Hamans: “we […]