In deze case lees je hoe de gemeente Waterland het toekomstbestendig maken van de publieksdienst heeft aangepakt.
Desiree de Ruig is Teamleider van het Jaar 2024. In dit interview spreken we met haar over haar ervaringen en inzichten!
Yvonne de Keijzer (senior consultant) en Michel Kiezebrink (senior trainer) vertellen hoe je een lerende organisatie wordt en blijft.
Hét event voor Teamleiders in klantcontact! De derde editie is op 3 oktober 2024 in het Eemklooster in Amersfoort. Meld je nu aan!
De wereld van klantcontact én van teamleiders is voortdurend in beweging. De laatste jaren is het opvallend dat klanten steeds hogere eisen stellen aan hun ervaring en service, wat ook […]
Wie kent ze niet?! De vraag ‘wat doe jij deze zomer?’ en uitspraken als: ‘in de zomer…: …hebben wij géén ruimte voor training & ontwikkeling!’ …is iedereen op vakantie, dus […]
Op 5 oktober 2023 gaan we weer knallen met de tweede editie van hét Coniche Teamleider Event! De perfecte gelegenheid om Teamleiders in klantcontact eens goed in het zonnetje te […]
In het klantcontactcentrum van de ABN AMRO is de afgelopen jaren veel veranderd. De digitalisering en coronacrisis hebben ervoor gezorgd dat een groot deel van de kantoren is gesloten. Het […]
Dat de klantcontactwereld een aparte wereld is, is voor ons natuurlijk niks nieuws. Dat het een wereld is die met de dag lijkt te veranderen ook niet. Digitalisering zorgt ervoor […]
Waar er voor de medewerkers de Nationale Klantcontact Week is en voor het hoger management de Manager of the Year verkiezing, bestond er nog geen initiatief voor Teamleiders. Het Coniche Teamleider Event 2022 heeft […]
Geschreven door Lars Meijer, Salesmanager bij Coniche. Dagelijks rijd ik in mijn woonplaats langs een stuk braakliggend terrein met daarop een weg. Een met hekken afgesloten weg. Een weg zo […]
Dit is een stuk uit het artikel geschreven door Ziptone.nl waarin 6 programma’s om meer mensen aan het werk te krijgen in klantcontact worden uitgelicht. Lees het volledige artikel. Het […]