De Nationale Klantcontact Week was ook dit jaar weer een feest! Van 14 t/m 18 maart deden maar liefst 75 teams mee en zijn er ruim 10.000 klantcontact medewerkers in het zonnetje gezet. Werkgeluk stond dit […]
Van Wanrooij keuken, badkamer & tegel Warenhuys is al 40 jaar dé specialist op het gebied van keukens, badkamer en tegels. Door de groei in de afgelopen jaren ontstond er […]
Budget Thuis is sinds januari 2020 het dak boven Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel. Je hebt dus al je energie- en telecomdiensten onder één dak. Tegen een zo […]
Eerder dit jaar schreef Bas Nieboer al een mooi stuk over verloop en de kosten die dat met zich meebrengt. De uitstroom van klantcontact personeel kent bepaalde pieken. Een van de grootste […]
Per 3 december 2021 is Coniche verhuisd naar Daam Fockemalaan 22 3818 KG Amersfoort. We verwelkomen je graag in ons nieuwe pand!
Onder het mom van: “Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg” is gemeente Westland de uitdaging aangegaan om de klantbeleving voor de bewoners te verbeteren! […]
Het aanbod aan teamleiders – bij voorkeur een schaap met vijf poten – is gering. Reden voor Coniche om ze zelf te gaan opleiden. Een gesprek over het binden van […]
Geschreven door Eddie Wildeboer, Interim Manager bij Coniche. Wanneer iemand talent heeft voor klantcontact is dit meestal vrij snel duidelijk. Hoge klanttevredenheidsscores en een hoge productiviteit zijn niet te missen. […]
18.000 klantcontact vacatures en jij bent nog op zoek naar medewerkers? Bas Nieboer verwacht binnenkort lege stoelen in het contactcenter, dus niks doen is geen optie. Willen we van de […]
De kosten dalen én je servicekwaliteit wordt beter als je het verloop weet terug te dringen. In dit tweede artikel over de kosten van verloop laat Bas Nieboer (in samenwerking […]
Deze blog is geschreven door Yvonne de Keijzer, Businessmanager bij Coniche. Het vak van Recruitment ben ik ingerold. Begonnen met een berg uitgeprinte CV’s en zo’n 50 kandidaten per dag […]
Ik ben leidinggevende binnen de politie organisatie bij het 0900-8844 telefoonnummer “geen spoed wel politie”. Deze post-hbo Contact Center Management opleiding vanuit Coniche heeft mij erg geholpen om het ontbrekende […]