Student Ilonka over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 31 oktober 2019

Ilonka van de Berg – ASR “Goede inhoudelijke opleiding. Echt super.” Aandachtspunt vind ik wel de beoordeling van de opdracht. Elke student kreeg op een andere manier feedback, sommige kregen […]

Student Marloes over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 2 september 2019

Veel geleerd tijdens deze opleiding. Ik deed WFM pas sinds een paar maanden en wilde vooral veel theorie en kennis op doen met deze opleiding. Door de bekwame docenten uit […]

Studenten Rabobank over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 5 augustus 2019

Anouk van Someren – Planner WFM De locatie waar de lessen gegeven worden is echt ideaal en makkelijk te bereiken, zowel met de auto als openbaar vervoer. Qua leraar, de […]

Student René over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 9 juli 2019

Een hele brede opleiding die op alle facetten van het WFM vak betrekking heeft. Doordat het nogal breed is, was er helaas weinig ruimte om echt de diepte in te […]

Student Hjalmar over de MBA Leadership

Studentverhalen | 30 maart 2019

Toen ik begon aan de MBA module Leadership dacht ik dat het een vrij theoretische en wetenschappelijke module zou gaan worden waar Covey en Kotter centraal zouden staan. Echter ging […]

Student Milan over de MBA Leadership

Studentverhalen | 29 maart 2019

De Module Leadership heeft mij enorm geholpen in het zetten van de volgende stap in mijn carrière. Er is veel aandacht voor persoonlijke gesprekken en tips van de docent zijn […]

Student Aaldert over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 29 maart 2019

Onlangs heb ik met succes de Post HBO work force management opleiding aan de Coniche Business School afgerond. Samengevat was het een mooie, leerzame, vaak gezellige maar ook zeker soms […]

Student Tytsje over de Post-hbo WFM

Studentverhalen | 29 maart 2019

“Veel geleerd tijdens deze opleiding. Inspirerende trainers, lessen en leuke medestudenten waar veel ervaringen mee zijn uitgewisseld. Tijdens de opleiding werd om feedback gevraagd, en dit werd gelijk opgepakt. Een […]

Impact contactreductie op KTV Klantcase Vivare

Cases | 29 maart 2019

Bij het klantexpertcentrum (KEC) van woningcorporatie Vivare komen veel vragen binnen. Zijn al die vragen nodig? Daarnaast wil Vivare de klanttevredenheid verbeteren. Wat is de beste aanpak? Elise Hazelaar, Kwaliteitsadviseur […]