Professioneel klantcontact
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.
Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Coachingsvaardigheden
Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.
Feedback geven en ontvangen
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Didactiek
Een training didactiek van Coniche staat in het teken van training geven en leren om anderen te begeleiden tijdens hun leerproces. En natuurlijk een ander te leren ondersteunen in het vinden én oefenen van de juiste vaardigheden om in de praktijk te kunnen toepassen.
Train-de-Trainer
Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!
Commerciële adviesvaardigheden
Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.
Webcare (basis)
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.
Gezond werken: Fit op je werk
De fit op je werk training van Coniche zorgt ervoor dat je de juiste balans weet terug te vinden tussen werk en privé. Tevens brengt het rust in je leven en je bent in staat om krachtige keuzes te maken.
COPC Light
Verdiep je met deze training van Coniche in het besturingsmodel COPC en leer dit te gebruiken in de praktijk met je eigen KPI's.
Teamcommunicatie
Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.
Leren presenteren
Leer hoe je een goede presentatie maakt en hoe je je toehoorders boeit!