Training: Professioneel klantcontact
Breng je klantcontact op orde met de training 'Professioneel Klantcontact' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Dit kan zijn in een klantenservice of callcenter omgeving maar ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur. De training is zowel voor nieuwe als voor de meer ervaren medewerkers geschikt.
Training: Omgaan met weerstand & weerbaarheid
Leer om te gaan met weerstand in klantcontact en jezelf weerbaarder op te stellen met de training 'Omgaan met weerstand & weerbaarheid' van dé specialist in Klantcontact: Coniche. De training is geschikt voor iedereen die telefonisch klantcontact heeft. Denk hierbij aan een klantenservice of callcenter omgeving. Ook voor medewerkers die face-to-face klantcontact hebben zoals aan een balie, in een winkel of aan de deur is deze training geschikt.
Training: Coachingsvaardigheden
Leer met deze training 'coachingsvaardigheden' van Coniche motiveren, stimuleren en aan te zetten tot meer en beter resultaat van medewerkers in alle doelgroepen.
Training: Feedback geven en ontvangen
Leer alles over feedback in de training feedback geven: hoe geef je goede feedback en hoe ontvang je deze? En nog belangrijker: wat levert het je op?
Training: Persoonlijk leiderschap
Weet wat persoonlijk leiderschap is, ken de eigenschappen van goed leiderschap en krijg inzicht in je eigen kwaliteiten, valkuilen, uitdagingen en allergieën.
Train-de-Trainer – Didactische vaardigheden
Geef je regelmatig training, maar heb je meer hulp nodig bij het opzetten van een structureel programma? Krijg je uit de organisatie vaak een trainingsvraag die nog niet helemaal duidelijk is? Deze training van Coniche helpt je structuur aan te brengen en de vraag uit de organisatie te vertalen naar een goed trainingsprogramma met optimaal leerresultaat!
Training: Commerciële adviesvaardigheden
Leer werken vanuit een commerciële gedachte: leer signalen te zien en te vertalen naar een passend advies voor jouw klant.
Training: Webcare (basis)
We leven in een tijdperk waarbij iedereen te pas en te onpas online zijn mening geeft. Consumenten zijn mondiger, goed voorbereid, hebben nog hogere verwachtingen en het moet allemaal snel en doeltreffend. Maar hoe kan je aan al deze verwachtingen voldoen? Hoe voer je efficiënt een online gesprek met je klanten? Welke vaardigheden zijn van belang? Deze en andere vragen behandelen we in de webcare training.
Teamcommunicatie
Na deze training ben je je bewust van jouw toegevoegde waarde aan het team en die van je collega’s.
Training: Klachtafhandeling
In deze training van Coniche leer je wat een klacht is, wat je ermee kunt en hoe je ermee omgaat.
Training: Leiderschapsstijlen en problemen oplossen
Leiderschapsstijlen in de praktijk. Welke stijl past bij jou? Hoe ben je een authentiek leider en haal je het beste resultaat uit je team?
Training: Zakelijke communicatie (schriftelijk)
Leer op een klantgerichte manier en passend bij jouw organisatie, een mail schrijven of gespreksaantekeningen maken in het Nederlands of Engels.