Studentverhalen
"Coniche heeft bekwame docenten uit het vakgebied die tijdens de interactieve colleges de behoeften van de studenten meenemen. Er is een duidelijke en ondersteunende structuur in deze complete opleiding."
Tonnie Coenen - De Politie
"Ik heb inzichten gekregen waardoor ik toch op een andere manier naar de rol die klantcontact speelt voor organisaties ben gaan kijken. Ik zou het iedereen aanraden om dit te doen: ik heb weer een hoop inspiratie en energie gekregen.“
Katja Peek - Customer Service Manager
"Vanaf dag één was er een leuke sfeer in de opleidingsgroep. Studenten komen uit het hele land en hebben allerlei achtergronden: verschillende energiebedrijven, maar ook iemand van een woningcorporatie en een uitgever. Je krijgt tijdens de colleges veel mee van de ervaringen die docenten hebben opgedaan. Natuurlijk komt er van alles langs in de opleiding, maar het meest waardevolle vond ik toch het kiezen en uitpluizen van een praktijkprobleem – de basis voor de afstudeeropdracht. Het maken van een analyse en het onder begeleiding aanscherpen hiervan, research doen, zoeken naar oplossingen buiten DHL: allemaal erg leerzaam.”
Izaak Ahmed - Supervisor Backoffice - DHL Parcel
“Bij de eerste bijeenkomst werd me nog duidelijker hoe weinig ik van het vakgebied afwist. Er wordt veel jargon gebruikt, je moet enorm opletten. Maar als ik vragen stelde, bleek tot mijn opluchting vaak dat medestudenten ook niet altijd een antwoord hadden. Verder vind ik het vakgebied opvallend breed – in de opleiding komen ook zaken als change management en kennismanagement langs."
Klaartje Vermeeren - Product Owner Customer Engagement - Eneco eMobility
“Na ieder college ging ik met nieuwe inzichten en ideeën naar huis: hier kunnen we wat mee. Verder word je natuurlijk wijzer over het tempo waarin je dingen kunt veranderen: dit hoeft niet altijd in grote stappen. Ook de noodzaak om de diepte in te gaan is duidelijker geworden."
Elise Foppen - Manager Customer Experience - CNV Vakmensen
"Bij de opleiding Customer Contactcenter Management word je in ieder geval uit je dagelijkse operationele routines gehaald en ontwikkel je een andere manier van denken. In je dagelijks werk ben je vooral bezig met het pragmatisch oplossen van problemen, in de opleiding ga je met je analyses veel meer de diepte in. Je keert vanuit theoretisch perspectief alles wat meespeelt binnenstebuiten. In de operatie is daar vaak geen tijd voor.”
Patrick Kauw - Teammanager Traffic Management - VodafoneZiggo
"Door het doen van een praktijkonderzoek wordt je ook gedwongen om de theorie in de praktijk toe te passen waardoor je een betere professional wordt."
Afstudeeronderzoek Marc Rooskens - Coördinator WFM
"Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken."
Waldo Mangé - Imperial Logistics International
Patrick Kauw, Team Manager Traffic Management bij VodafoneZiggo, vertelt in deze video waarom hij heeft gekozen voor nog een opleiding bij Coniche Business School en hoe hij de opleidingen heeft ervaren.
Patrick Kauw - VodafoneZiggo
"Fantastisch leuke, leerzame opleiding van vakkundige mensen/ docenten."
Fern Meyer - De Politie
"Deze opleiding heeft mij geholpen te groeien binnen het WFM vakgebied"
Andrea Davelaar - Zorgcentra de Betuwe
"Inhoudelijk interessante opleiding die een goed overzicht biedt van het hele vakgebied en andere zaken waar WFM mee te maken heeft."
Emmie Postema - Planmen
"Door de bekwame docenten uit het werkgebied, de interactieve lessen en mede-klasgenoten veel geleerd over het vak."
Marloes van Dijk - WFM medewerker - Otravo
"Kortom, een inspirerende opleiding, waarbij veel persoonlijk contant mogelijk is, zowel onderling met klasgenoten als met de studiebegeleiders en docenten"
Rabobank
Student post-hbo WFM aan het woord: "Een hele brede opleiding die op alle facetten van het WFM vak betrekking heeft"
René Klaassen - Capacity Manager – Webhelp Nederland
Student MBA Leadership Achmea: "De colleges waren steeds weer enorm inspirerend. Continu een andere kijk op leiderschap en het gebruik van verschillende leiderschapsstijlen. De theorie en de praktijk, de wetenschap en de omgeving, het lichaam en de geest, kwamen pas echt in verbinding met elkaar. De module Leadership heeft mij als persoon, als individu, als leider en als volger een completer mens gemaakt."
Manager Achmea
Student MBA Leadership: "De Module Leadership heeft mij enorm geholpen in het zetten van de volgende stap in mijn carrière. Er is veel aandacht voor persoonlijke gesprekken en tips van de docent zijn meteen toepasbaar in de praktijk. De vertaalslag van theorie naar dagelijkse werk wordt goed gemaakt en dat zorgt persoonlijke groei. Fijne uitwisseling van ervaringen onder de studenten."
Klantbelever
Student Post-hbo WFM aan het woord: "De standaard is hoog en je kunt niet zonder hard werken en veel leren de opdracht succesvol afronden maar dat is tenslotte ook waarvoor je een opleiding kiest denk ik dan. "
Aaldert Strating - WFM Manager - Transcom
Student Alliander Post-hbo Workforce Management: "Veel geleerd tijdens deze opleiding. Inspirerende trainers, lessen en leuke medestudenten waar veel ervaringen mee zijn uitgewisseld. Tijdens de opleiding werd om feedback gevraagd, en dit werd gelijk opgepakt. Een inspirerende opleiding op een fantastische locatie. Het maken van de scriptie was pittig en kost veel tijd, maar met de juiste begeleiding zeker te doen. Heb dit met trots kunnen presenteren."
T. Schievink- van der Meer - Capaciteitsplanner - Aliander
Klantcase student Vivare Post-hbo CEM: "Een klant die geen contact opneemt heeft meer tijd voor thuis"
Elise Hazelaar - Kwaliteitsadviseur - Vivare