Operationeel Contact Center Management OCCM

2 dagen
€ 1199
N.v.t.
De Poort 42, Houten

De beste manier om in korte tijd alle facetten van het klantcontact vak te (her)ontdekken en de samenhang te begrijpen.


Inhoud

Onze docenten nemen je mee in het reilen en zeilen van een contactcenter, van strategie tot de operationele invulling. Het bedrijven van klantcontact is topsport: iedere dag ben je bezig om je klanten zo goed mogelijk te helpen. Maar wanneer weet je de klantverwachtingen te overtreffen? Welke instrumenten heb je daarvoor nodig? De korte opleiding operationeel contactcenter management neemt je mee in alle basisaspecten die je nodig hebt om vanaf morgen nog meer grip op je klantcontact te krijgen.

Locatie & Kosten

De opleiding vindt plaats in Houten, in ‘Het Oude Stadhuys’, De Poort 42.

De kosten voor de opleiding zijn: €1199 exclusief 21% btw.

De sessies worden in 2 dagen gegeven en zijn inclusief lunch.
De eerstvolgende data zijn 21 en 22 november 2019.

Programma

Het uitgangspunt van deze opleiding bestaat uit ons ‘Bouwstenenmodel’. De bouwstenen representeren ieder een fundamenteel onderdeel van klantcontact. De essentie is dat deze bouwstenen op een zodanige manier zijn ingevuld dat ze optimaal bijdragen aan het realiseren van de klantcontactstrategie. De bouwstenen geven ook weer hoe deze elementen zich tot elkaar verhouden en welke afhankelijkheden er zijn.

De thema’s ‘klantcontactstrategie’, ‘de basis op orde’, ‘human capital’ en ‘continu verbeteren & innovatie’ in deze opleiding zullen in 2 dagen worden behandeld.

Erkenning

Na afloop van deze verkorte opleiding ontvang je een certificaat van deelname van de Coniche Business School.

Doelgroep

  • Senior medewerkers,
  • Teamleiders,
  • (Junior) managers;

die werkzaam zijn in een klantcontactomgeving en die
in 2 sessies de essentie van contactcenter management willen leren.

Resultaat

  • Hebben de deelnemers inzage in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen.
  • Weten ze welke klantcontact kanalen ze kunnen inzetten en hoe ze deze tot een ideale mix kunnen samenstellen.
  • Krijgen ze inzage in de betekenis van wat contactcenter management nu precies is. De rol van de organisatie en de besturing van klantcontact in de keten.
  • Hebben ze inzage in de functies die het contactcenter kan vervullen, inclusief de leiderschapsstijlen, leerstijlen en teamrollen.

Download brochure

Schrijf je in