3 abonnementen
De Klantcontact Academy kent 3 abonnementen:
- Inspiratiedatabase
- Klantcontact Academy
- Klantcontact Academy+
De content in de Klantcontact Academy kan worden aangevuld met bestaande of nog te ontwikkelen organisatie-specifieke content.
Abonnement 1: Inspiratiedatabase
Abonnement 2: Online Klantcontact Academy
Ontwikkelassessments helpen medewerkers bij het kiezen van hun eigen leerpad. Leerpaden zijn flexibeler ingericht en medewerkers kunnen plaats- en tijdonafhankelijk leren. Hierbij bepalen zij zelf het tempo. Zo kunnen zij bijvoorbeeld even snel tussendoor in de trein leren, in plaats van dat ze speciaal tijd moeten inplannen in hun drukke agenda’s.
Abonnement 3: Online Klantcontact Academy +
Dit abonnement is abonnement 2 maar aangevuld met continue monitoring met volledig automatische individuele ontwikkeladviezen. Deze ontwikkeladviezen zijn gekoppeld aan gekoppelde micro-learnings die volledig automatisch gepusht worden naar medewerkers.
Met de online Klantcontact Academy als basis zijn we in staat om 24/7 gesprekken te monitoren en te beoordelen door het toevoegen van automatische quality monitoring. Hierbij wordt gebruik gemaakt van krachtige AI van onze partner Converz Analytics. Deze krachtige AI analyseert volledig automatisch en continu klantgesprekken (speech analytics) op basis van kwaliteitscriteria van gesprekken.
Er wordt aan medewerkers en coaches continu inzicht gegeven in de prestaties. Dit wordt automatisch vertaald in ontwikkeladviezen op onderdelen waar verbetering nodig is. Deze ontwikkeladviezen bestaan uit bijv voorbeelde van goede gesprekken van collega’s, oefeningen maar ook uit gerichte micro-learnings van ongeveer 10 minuten die naar individuele medewerkers gepusht worden.
Het resultaat is meer omzet, een hogere klanttevredenheid en minder verloop van klanten en medewerkers.
Automatische Quality Monitoring in het kort:
- Beoordeelt alle gesprekken objectief en automatisch en vervangt onbetrouwbare en tijdrovende handmatige checks;
- Maakt coaches vrij om gericht en efficiënt te coachen, in plaats van dat ze hun tijd moeten besteden aan het beoordelen van transcripten of beluisteren van tapes;
- Geeft medewerkers de regie over hun ontwikkeling, door te coachen op (1.) wat goed gaat en beter kan en (2.) hoe die verbetering te realiseren met gerichte micro-learnings.
- Verbetert key performance indicators, zoals het percentage herhaalverkeer, de gemiddelde gesprekstijd, klanttevredenheid, het percentage verkooporders en de waarde per verkooporder.
De inrichting van Quality Monitoring start altijd met een pilot.
Boek nu een demo
Wil je meer weten over de verschillende abonnementen? We praten je er graag doorheen!
Boek nu een demo