Inmiddels heb ik ruim 20 jaar ervaring in klantcontactomgevingen. Ik ben begonnen als klantcontactmedewerker en vanuit daar coach, opleider en trainer geworden. Mijn ervaring in het geven van trainingen gaat van basis communicatietrainingen tot omgaan met emotie en agressie en alles wat daar tussen zit. In mijn trainingen leer ik deelnemers hoe zij het klantcontact voor zowel de klant, het bedrijf als voor zichzelf kunnen verbeteren. Daarnaast heb ik ruime ervaring in het verzorgen van verkooptrainingen, omgaan met klachten, MBO-3 en MBO-4 opleidingstrajecten en verzorg ik basislessen Nederlands en Engels. Naast het trainersvak heb ik 10 jaar lang medewerkers van een groot contactcenter gecoacht en beoordeeld op vaardigheden.

Klantcontact vind ik een mooi vak en het is voor mij een uitdaging om iedere keer het beste uit anderen te halen. Werken met mensen is mijn passie. Samen onderzoeken waar hun kracht ligt en ze helpen hun sterke punten verder te optimaliseren is wat ik doe. Mijn voldoening haal ik uit mensen in hun kracht zetten, motiveren, stimuleren en enthousiasmeren.

Woorden die mij kenmerken zijn: analytisch en enthousiast.