Ik help talenten, managers en afdelingen te groeien. Dat is mijn antwoord als mensen vragen wat ik dagelijks doe.

Afgelopen 10 jaar heb ik gewerkt aan het bouwen van datagedreven customer service afdelingen (100Fte+). Het overtreffen van klantverwachtingen en het team hierbij te betrekken is waar ik naar streef. Ik bijt me vast in het verbeteren van operatie en projecten met de juiste balans tussen productiviteit, kosten en klantbeleving. Afgelopen jaren heb ik een sterke focus ontwikkelt voor het elimineren van onnodige handelingen en processen door het werk te digitaliseren en het ontwikkelen van online systemen met als doel om klanten efficiënt service te verlenen, verlaging in klantcontact en verhoging van kwaliteit.

Mijn kracht is om strategie en beleid in de juiste context te vertalen naar de operatie en de resultaten op te leveren volgens afgesproken KPI’s en service levels. Ik werk oplossingsgericht vanuit het nu met focus op de toekomst. Mijn aanpak is pragmatisch en is gericht om talenten, managers en afdelingen beter te laten functioneren zonder dat de omstandigheden veranderd hoeven te worden. Ik pak door als je met mij aan de slag gaat en draai er niet om heen. Ik ben doortastend.

“Customer experience is the next competitive battleground. It’s where business is going to be won or lost.” – Tom Knighton

Twee woorden die me beschrijven: ondernemend & resultaatgericht