Klantcontact is mij met de paplepel ingegoten, alleen was dit vroeger nooit een ‘beroep’ waar ik voor wilde gaan. Na een positieve ervaring in deze wereld, heb ik toch de volledige switch gemaakt. Dit omdat ik er veel energie uithaal! De continue afwisseling en groei binnen de branche, het centraal stellen van het klantcontact en het aanscherpen van de kwaliteit naar de behoefte van de klanten spreekt mij enorm aan.

 

Hiervoor heb ik in de horeca gewerkt als leidinggevende waarbij mijn drijfveer het ondersteunen van de gasten was. Hoe kun je zo effectief mogelijk je gasten tevreden stellen en hoe zorg je ervoor dat je medewerkers gedreven en gemotiveerd zijn? Bij mijn laatste werkgever heb ik mij voornamelijk gericht op Quality Management en het enthousiast maken van het team met als doel de kwaliteit te verhogen, hoe kunnen wij onze klanten op de beste en slimste manier ondersteunen.  

 

Wat wil ik voor mezelf bereiken? Binnen klantcontact sta ik aan het begin van een nieuwe carrière. Bij Coniche hoop ik verder te ontwikkelen en te groeien in dit mooie vak en uit te vinden welke kant ik op wil! Wat vind ik belangrijk binnen het klantcontact en wat wil ik graag delen met de rest van Nederland? In welk onderdeel wil ik mij graag specialiseren en waar haal ik persoonlijk het meeste energie uit? Daar kom ik graag achter bij Coniche. Mijn drijfveer ligt dan ook voornamelijk bij inhoud en zelfontwikkeling.  

 

De twee woorden die mij het beste omschrijven zijn gedrevenheid en positiviteit.