Mijn ervaring ligt in klantcontact. Sinds 2008 werk ik als trainer, docent, coach en organisatieadviseur. Dit doe ik bij verschillende toonaangevende bedrijven waar thema’s als dienstverlening, klantbeleving, leiderschap, communicatieve vaardigheden en commercie centraal staan. Activeren en motiveren van commerciële competenties is waar ik sterk in ben. Dit geldt ook voor het begeleiden en coördineren van erkende opleidingen gericht op de contactcenterbranche. Daarnaast denk ik op een creatieve wijze mee over didactische ondersteuning, loopbaan-& procesbegeleiding en coaching on the job.

Ik ben gericht op kwaliteit en heb zodoende een reflectieve houding waarmee ik altijd probeer mijzelf, de inhoud en vorm te verbeteren. Vanuit mijn betrokkenheid, humor en enthousiasme probeer ik beweging los te krijgen en een verschil te maken in het leerproces van de ander. Ik geloof in de kracht van leren door ervaren en krijg energie wanneer ik zie dat deelnemers praktische en concrete handvatten krijgen om hun werk nog beter uit te voeren. Maar dat neemt niet weg dat ik ook elke dag weer iets leer van alle verschillende mensen en culturen waar ik mee samenwerk. Dit contact geeft mij veel plezier en voldoening in mijn werk.

Woorden die mij kenmerken: nieuwsgierig en oprecht.