Coniche

Jouw partner in klantcontact

Coniche

De missie van Coniche is: “Nederland klantgedreven maken”.

Wij zijn ervan overtuigd dat klantcontact een vak is. Wij helpen dagelijks onze klanten en studenten om goed om te gaan met hun klanten. Onze diensten zijn bedoeld voor elk bedrijf die het contact met zijn klanten serieus neemt en zich wil bekwamen in het vak klantcontact. Met 30 jaar ervaring zijn wij de kennispartner voor organisaties op het gebied van klantcontact met diensten zoals advies, interim management, recruitment, training en opleiding. Ook zijn wij een erkend opleidingsinstituut.

Hoe wij dit doen?

Door ervaren professionals met elkaar te verbinden vanuit hun passie in een compleet zelfsturende organisatie.   

Waar kunnen wij jou mee helpen?

Ons advies richt zich op de klantcontactstrategie, inrichting en optimalisatie van klantcontact, veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development.

Wij leveren interim (team) management  en teamleiders  via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates. Ook helpen wij klanten met recruitment  van nieuw talent.

Coniche Business School verzorgt trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Het aanbod bestaat uit maatwerktrainingen, e-learnings, masterclasses en workshops via open inschrijving. De Klantcontact Academy  van Coniche is hét digitale platform waar medewerkers zich online kunnen bekwamen binnen het vakgebied klantcontact. Met behulp van specifieke leerpaden voor (senior) medewerker, teammanager, WFM of trainer kunnen medewerkers gericht werken aan hun carrière.

Coniche Business School verzorgt tevens erkende opleidingen voor klantcontactprofessionals: van mbo3 (medewerker), mbo4 (teammanager) tot en met post-hbo-niveau en een mba Customer Management voor de senior manager. Samen met PlanMen wordt de erkende post-hbo opleiding Workforce Management verzorgd onder de vlag van de WFM Academy.