Online Klantcontact Academy

Onbeperkt en gericht leren voor klantcontact professionals!

Online leren

Veel organisaties stappen over naar een online leren in plaats van offline trainingen. Coniche heeft een Online Klantcontact Academy ontwikkeld voor alle klantcontact professionals.

Wat is het?

De online Klantcontact Academy is hét digitaal platform waar medewerkers zich kunnen bekwamen binnen het vakgebied klantcontact. Met behulp van specifieke leerpaden kunnen medewerkers gericht werken aan hun carrière. Deze leerpaden zijn onderdeel van de aanbevolen leerlijn die Coniche ontwikkeld heeft specifiek voor klantcontact professionals.

Medewerkers zelf aan het stuur

Het platform is een centrale plek waar medewerkers onbeperkt opleidingen en trainingen volgen binnen het vak Klantcontact voor een vast bedrag per maand. Dit start bij de instroom van nieuwe medewerkers tot met de ontwikkeling van ervaren medewerkers naar specifieke functies binnen klantcontact. Denk hierbij aan senior klantcontact medewerker, teamleider, WFM specialist, trainer en coach. Hierbij staat de medewerker zelf aan het stuur.

Ontwikkelassessments helpen medewerkers bij het kiezen van hun eigen leerpad.
Leerpaden zijn flexibeler ingericht en medewerkers kunnen plaats- en tijdonafhankelijk leren. Hierbij bepalen zij zelf het tempo. Even snel tussendoor in de trein leren wordt makkelijk, in plaats van dat ze speciaal tijd moeten inplannen in hun drukke agenda’s.

Er zijn veel leervormen en –methodes mogelijk. Zo wordt er uiteraard gebruik gemaakt van tekst, maar ook van (interactieve) video’s en audio opnames. Ook kun je denken aan het gebruiken van infographics of definitiekaarten. Maak leren nog interactiever, door ook offline meet-ups toe te voegen aan de online trainingen in het kader van blended learning.

Coniche zorgt voor niet alleen qua inhoud maar ook qua uiterlijk voor een naadloze aansluiting. De look & feel van de online Klantcontact Academy passen we volledig aan, aan de huisstijl van onze klanten.

Kortom

Onze online Klantcontact Academy draagt bij aan de kennisverwerving en competentieontwikkeling van medewerkers. Het verhoogt de efficiëntie en productiviteit van medewerkers en zorgt hiermee voor betere organisatieresultaten. Met flexibele en gerichte trainingen waarbij medewerkers zelf hun tempo bepalen wordt individueel leren mogelijk gemaakt. Door ook perspectief te bieden met gerichte leerpaden zal het ongewenst verloop afnemen, de kosten van training en opleiding afnemen en de kwaliteit van de medewerkers en dus het klantcontact verbeteren.

Boek nu een demo

Wil je meer weten over de Online Klantcontact Academy? We praten je er graag doorheen!

Boek nu een demo