Jouw partner in klantcontact

Coniche

Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Een vak dat onze ervaren trainers en consultants al meer dan 30 jaar met veel liefde en passie bijbrengen.

Onze missie? Nederland klantgedreven maken!

Wij vinden namelijk dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten.

Dagelijks helpen we onze klanten en studenten hoe zij het beste om kunnen gaan met hun eigen klanten.

Dit doen we met onze diensten op het gebied van advies, interim management, training en (erkende) opleiding.

Hoe wij dit doen?

Door te werken vanuit een compleet zelfsturende organisatie. We geloven er heilig in dat zelfsturende teams, waarin altijd ruimte is voor persoonlijke inbreng, de beste teams zijn die er bestaan.   

Waar kunnen wij jou mee helpen?

Met een totaalaanpak. Coniche helpt je bij klantcontact, van A tot Z. We helpen bij het vormgeven van een heldere klantcontactstrategie op en adviseren bij de implementatie. Denk hierbij aan veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development.

Interim management
Wij leveren interim managers en teamleiders via een eigen kernteam en een selectief netwerk van associates.

Trainingen
Coniche Business School verzorgt allerlei trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact. Ons aanbod bestaat uit maatwerk trainingen, e-learnings, masterclasses en workshops.

Online learning content
Naast onze trainingen en opleidingen bieden we ook online learning content aan: online trainingen waarbij specifieke vaardigheden in klantcontact op ieder moment van de dag getraind worden.

Erkende  opleidingen
Coniche Business School verzorgt erkende opleidingen voor alle professionals uit het vak. Van mbo3 (medewerker), mbo4 (teammanager) tot en met post-hbo-niveau en een mba Customer Management voor de senior manager.