Binnen klantcontact en -beleving heb ik me gespecialiseerd als seniortrainer/ -coach en ben ik voor alle L&D vraagstukken jouw sparringpartner. Verder is mijn kracht de vaardigheid om mij processen en systemen snel eigen te maken en te kunnen vertalen naar concrete behoefte(n) van doelgroepen op verschillende niveaus.

Ik richt me als manager kwaliteitszorg op procesverbetering, accreditatie, kwaliteitsborging en innovatie van onze diensten. Als video animator ontwikkel ik mezelf in creatieve zin en bied daarnaast zowel intern als extern de nodige (technische) support.

Mijn bijdrage aan de transitie naar de belevingseconomie en onderwijs in Nederland is dat door mijn inzet Klantcontact keuzedeel ‘K1309 Klantcontact Professional’ vanaf 2022 bestaat en beschikbaar is voor alle mbo opleidingen (niveau 3 en 4) en dat Customer Experience keuzedeel ‘K0790 Belevingsgericht werken’ voor alle mbo opleidingen (niveau 3 en 4) beschikbaar is sinds 2018 en in het kader van een ‘leven lang ontwikkelen’ losstaand met een erkend certificaat afgerond kan worden: ‘CX voor iedereen!’

Met oog voor de mens, oog voor detail/kwaliteit en aandacht voor ‘dat wat niet belangrijk lijkt’ ben ik bewust en respectvol betrokken in contact met anderen waardoor iedereen snel ‘zichzelf’ is. Zonder masker is er ruimte om te ervaren, proberen, te leren en om te veranderen. Dan is er ruimte om te groeien als mens!

Kenmerkende woorden voor mij: met aandacht, betrokken, verantwoordelijk nemen.