Proefcollege post-hbo CX en Contact Center Management
Onze (digitale) deuren staan voor je open op woensdag 15 mei of woensdag 10 juli. Kom sfeer proeven, interessante mensen ontmoeten en vooral veel inspiratie opdoen om je verder te ontwikkelen in jouw vakgebied.
Post-hbo CM Contact Center Management
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Post-hbo CXM Customer Experience Management (CX)
De opleiding voor professionals die zelf concreet vorm willen geven aan de succesvolle implementatie van Customer Experience Management (CXM) en die meer kennis en ervaring op willen doen!
Studenten waarderen de module Customer Experience Management (CXM) met gemiddeld een 8,9!
Module CM | Customer Contact Management (Post HBO)
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
Module CXM | Customer Experience Management (CX) (Post HBO)
De praktijkgerichte opleiding voor professionals die meer kennis en ervaring willen opdoen op het gebied van Customer Experience Management (CXM).
Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)
In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.
Module CXM/CM | Finance (Post HBO)
Leer in 4 dagen alle belangrijke financiële begrippen kennen, die van belang zijn voor het indienen van budget- of projectaanvragen.