Ik ben leidinggevende binnen de politie organisatie bij het 0900-8844 telefoonnummer “geen spoed wel politie”. Deze post-hbo Contact Center Management opleiding vanuit Coniche heeft mij erg geholpen om het ontbrekende stukje toe te voegen vanuit de contactcenter wereld binnen de politie organisatie.
Het lesprogramma is erg compleet en ondersteunt goed de hele leergang. Dit vanuit het perspectief van de hele customer journey. Vanuit de theorie wordt de vertaalslag gemaakt naar de praktijk. Dat maakt het voor mij interessant en herkenbaar. Coniche heeft bekwame docenten uit het vakgebied die tijdens de interactieve colleges de behoeften van de studenten meenemen. Er is een duidelijke en ondersteunende structuur in deze complete opleiding.
Ondanks dat de studie naast mijn werk veel tijd in beslag nam is het een inspirerende opleiding die mij ook veel energie opleverde. Het inzicht in belangrijke trends die de klant van de toekomst bepalen, evenals toekomstige organisatievormen en het management daarvan. Het verkregen inzicht in de mogelijkheden en verschillen van de belangrijke modellen Lean en Six Sigma, en het gecombineerd toepassen daarvan, voor continue verbetering vanuit het klantperspectief… Ik kan het meteen toepassen in de dagelijkse praktijk!
Ik heb genoten van deze opleiding en van de medestudenten die uit diverse organisaties kwamen. De begeleiding en vooral het inspelen op de behoefte van de studenten is top geregeld door Coniche.
Coniche is een aanrader en heeft veel expertise in huis m.b.t. de contact center branche. Ik heb de opleiding succesvol afgerond en kan met trots én plezier terugkijken!
Ben je benieuwd naar de opleiding?
Download de brochure!
"Coniche heeft bekwame docenten uit het vakgebied die tijdens de interactieve colleges de behoeften van de studenten meenemen. Er is een duidelijke en ondersteunende structuur in deze complete opleiding."
"Ik heb inzichten gekregen waardoor ik toch op een andere manier naar de rol die klantcontact speelt voor organisaties ben gaan kijken. Ik zou het iedereen aanraden om dit te doen: ik heb weer een hoop inspiratie en energie gekregen.“
"Vanaf dag één was er een leuke sfeer in de opleidingsgroep. Studenten komen uit het hele land en hebben allerlei achtergronden: verschillende energiebedrijven, maar ook iemand van een woningcorporatie en een uitgever. Je krijgt tijdens de colleges veel mee van de ervaringen die docenten hebben opgedaan. Natuurlijk komt er van alles langs in de opleiding, maar het meest waardevolle vond ik toch het kiezen en uitpluizen van een praktijkprobleem – de basis voor de afstudeeropdracht. Het maken van een analyse en het onder begeleiding aanscherpen hiervan, research doen, zoeken naar oplossingen buiten DHL: allemaal erg leerzaam.”
“Bij de eerste bijeenkomst werd me nog duidelijker hoe weinig ik van het vakgebied afwist. Er wordt veel jargon gebruikt, je moet enorm opletten. Maar als ik vragen stelde, bleek tot mijn opluchting vaak dat medestudenten ook niet altijd een antwoord hadden. Verder vind ik het vakgebied opvallend breed – in de opleiding komen ook zaken als change management en kennismanagement langs."
“Na ieder college ging ik met nieuwe inzichten en ideeën naar huis: hier kunnen we wat mee. Verder word je natuurlijk wijzer over het tempo waarin je dingen kunt veranderen: dit hoeft niet altijd in grote stappen. Ook de noodzaak om de diepte in te gaan is duidelijker geworden."
"Bij de opleiding Customer Contactcenter Management word je in ieder geval uit je dagelijkse operationele routines gehaald en ontwikkel je een andere manier van denken. In je dagelijks werk ben je vooral bezig met het pragmatisch oplossen van problemen, in de opleiding ga je met je analyses veel meer de diepte in. Je keert vanuit theoretisch perspectief alles wat meespeelt binnenstebuiten. In de operatie is daar vaak geen tijd voor.”
Patrick Kauw - Teammanager Traffic Management - VodafoneZiggo
"Bij de start van de opleiding en ook gedurende de opleiding krijg je voldoende coaching, ook buiten de lessen om kun je docenten benaderen om te sparren over bepaalde vraagstukken."
Patrick Kauw, Team Manager Traffic Management bij VodafoneZiggo, vertelt in deze video waarom hij heeft gekozen voor nog een opleiding bij Coniche Business School en hoe hij de opleidingen heeft ervaren.
"Kortom, een inspirerende opleiding, waarbij veel persoonlijk contant mogelijk is, zowel onderling met klasgenoten als met de studiebegeleiders en docenten"
Student MBA Leadership Achmea:
"De colleges waren steeds weer enorm inspirerend. Continu een andere kijk op leiderschap en het gebruik van verschillende leiderschapsstijlen. De theorie en de praktijk, de wetenschap en de omgeving, het lichaam en de geest, kwamen pas echt in verbinding met elkaar. De module Leadership heeft mij als persoon, als individu, als leider en als volger een completer mens gemaakt."
Student MBA Leadership:
"De Module Leadership heeft mij enorm geholpen in het zetten van de volgende stap in mijn carrière. Er is veel aandacht voor persoonlijke gesprekken en tips van de docent zijn meteen toepasbaar in de praktijk. De vertaalslag van theorie naar dagelijkse werk wordt goed gemaakt en dat zorgt persoonlijke groei. Fijne uitwisseling van ervaringen onder de studenten."
Student Post-hbo WFM aan het woord:
"De standaard is hoog en je kunt niet zonder hard werken en veel leren de opdracht succesvol afronden maar dat is tenslotte ook waarvoor je een opleiding kiest denk ik dan. "
Student Alliander Post-hbo Workforce Management:
"Veel geleerd tijdens deze opleiding. Inspirerende trainers, lessen en leuke medestudenten waar veel ervaringen mee zijn uitgewisseld. Tijdens de opleiding werd om feedback gevraagd, en dit werd gelijk opgepakt. Een inspirerende opleiding op een fantastische locatie. Het maken van de scriptie was pittig en kost veel tijd, maar met de juiste begeleiding zeker te doen. Heb dit met trots kunnen presenteren."
T. Schievink- van der Meer - Capaciteitsplanner - Aliander
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.