Implementeren van verbeteringen in klantcontact. Kwalitatief en duurzaam.
Is er een duidelijke klantcontactstrategie maar ontbreekt het aan kennis of capaciteit om deze te implementeren? Coniche heeft honderden organisaties geholpen met het invoeren van verbeteringen in klantenservice.
Optimalisatie en kwalitatieve verbetering van klantcontact
Bij Coniche geloven we in de kracht van effectieve klantinteracties. Onze implementaties zijn altijd gericht op de optimalisatie en kwalitatieve verbetering van klantcontact. Dit bestaat bijvoorbeeld uit het inzetten van geavanceerde technologieën, training van medewerkers en het inrichten van (strategische) stuurinformatie. Door processen te stroomlijnen en communicatie te personaliseren, helpen we jou om je klant beter te begrijpen en sneller in te spelen op hun behoeften.
Meer weten?
De bouwstenen van klantcontact
Verbeteren begint altijd met een plan dat antwoord geeft op de vraag “Hoe wil je dat klantcontact bijdraagt aan het succes van jouw organisatie?”. Vaak is dit plan het resultaat van een advies van Coniche. Soms lag er al een plan op de plank.
Bij de implementatie van het plan maken we gebruik van bouwstenen van klantcontact die Coniche heeft ontwikkeld op basis van jarenlange best practices. Met de bouwstenen worden alle thema’s binnen klantcontact behandeld.
Advies verbeteren klantenserviceKlanten over onze implementaties
AEGON
“Coniche heeft veel verstand van klantcontact. Dit zijn geen consultants die even kwamen vertellen hoe het beter kon, maar experts met kennis van- en begrip voor de (internationale)omgeving waarin zij moesten functioneren.”
Hogeschool Utrecht
“Coniche heeft ons geleerd om out of the box te denken over klantcontact en terug te gaan naar de keukentafel om te bepalen welke eisen we stellen aan goede klantenservice.”
Kwalitatieve en duurzame verbeteringen in klantcontact
Wil je weten hoe wij verbeteringen helpen invoeren in de klantenservice? Bespreek de mogelijkheden met ons.