Module CXM/CM | Quality Management (Post HBO)

4 dagen
€ 2799
N.v.t.
Het Eemklooster, Amersfoort

In vier dagen passeren alle in’s en out’s over quality management de revue. Je leert met behulp van praktische cases aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.


Inhoud

Velen hebben de mond vol over kwaliteit en wat dat oplevert, maar vaak meet men toch de kwantitatieve resultaten. Kwaliteit wordt ook wel de zachte factor genoemd, maar gemis aan kwaliteit levert keihard verlies!

De kosten van slechte kwaliteit blijken vaak als het te laat is. Kwalitatief slecht klantcontact bijvoorbeeld wordt beloond met veel ‘rumour around the brand’ en een hoog klantverlies. Gemis aan optimale procedures, kan de productie laten stagneren, frustraties veroorzaken en onnodig verlies veroorzaken. Reden genoeg om alles te willen weten over kwaliteit en het managen van kwaliteit.

Locatie & Kosten

De opleiding vindt plaats in Amersfoort, in het Eemklooster, Daam Fockemalaan 22.

De kosten voor de opleiding zijn: € 2799 exclusief 21% btw.
De kosten voor de eventuele studieboeken zit niet bij de prijs inbegrepen.

De colleges zijn tweewekelijks en inclusief lunch of diner.
Dagen en tijden zijn onder voorbehoud.

Startdatum 2025: 19 maart 2025

Benieuwd naar het volledige rooster? Neem contact met ons op!

Programma

Quality Management

  • Kwaliteit in klantcontact: wat is kwaliteit
  • Kwaliteit in klantcontact: de praktijk
  • De factor mens
  • Continu verbeteren
  • Kwaliteitsmonitoring & Coaching
  • Kennismanagement
  • Verandermanagement (V)
  • Theorie Examen

Erkenning

De module van deze SPHBO (Stichting Post HBO) goedgekeurde registeropleiding is geaccrediteerd door PEEAC van FEDMA en is geregistreerd bij CPION (Centrum voor Post Initieel Onderwijs Nederland). Wanneer je de module hebt doorlopen zonder theorie examen ontvang je een bewijs van deelname. Wanneer je de module hebt doorlopen en je theorie-examen voldoende hebt afgesloten ontvang je een certificaat.

Doelgroep

Je wilt meer weten over alle aspecten van kwaliteit die van invloed zijn op het winnen en behouden van klanten.

Resultaat

Na vier dagen weet je alle in’s en out’s over quality management en je weet aan welke knoppen je kunt draaien om de juiste resultaten te kunnen bereiken.

Waarom Coniche

#1 Veel studenten van de Coniche Business School  hebben inmiddels een mooie loopbaanontwikkeling gemaakt
#2 Oud studenten van de Coniche Business School beoordelen onze opleiding(en) met “zeer goed”
#3 Door onze kleinschalige opzet kunnen wij veel persoonlijke aandacht aan de groei en toekomst van jou als student besteden
#4 Door onze klantfocus en specialisatie is elke opleiding van bewezen topkwaliteit!
#5 Erkende opleiding: diploma’s zijn waardevast en zijn zowel nationaal als internationaal erkend. Plus aantoonbare erkenning van je dagelijkse werkpraktijk!
#6 De praktijkopdrachten die jij tijdens deze opleiding maakt, dient minimaal € 10.000,- op te leveren voor de eigen organisatie
#7 Onze opleidingen zijn modulair opgebouwd. Je kunt dus je eigen opleiding samenstellen, of de volledige opleiding volgen.

Schrijf je in